Gå til innhold

Vårt nyttårsønske

Kipa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, her går det unna..er det noe vi kan så er det å lage barn... :tunge1:

neida...

Blir spennende dette. Trodde vel aldri jeg skulle bli 2- barnsmor før 29 år.... :o

- men det gjør jeg, antakelig!

vet ikke om jeg orker å ha to dagbøker, kommer til å bruke "mitt nye liv- boka" mest. Det handler foreløpig mest om Lukas :hjerte:

Jeg er trøtt, har i grunn vært det siden jeg ble kvalm..har kun hatt morgenkvalme og litt om det er lenge siden jeg har spist. Krysser fingrene for at det ikke blir som forrige gang.. :roll:

Men det går bra. Spiser en tørr toast med noe ikke- kvalmende pålegg på når jeg står opp og så har det gått bort ja.

Kan det være da jeg hadde vondt i ryggen at el var tro...får vel gjøre som forrige gang, leve i uvisshet til ul... :wink:

:kyss: til alle som støtter meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært oppe 4 ganger og tissa i natt, er ikke det et symptom så vet ikke jeg.. :ler:

Puppene er som før, en anelse større kanskje.. :sexy: men ikke vonde.

Ikke kvalm i dag, jippi. kan hende dette var alt..kan jeg virkelig ha sånn flaks da.. :wink: Mulig jeg fikk nok forrige gang.. :sjarmor:

Det var det..og ja- trøtt!

Ikke fysen, heller småspist og ikke lyst på noe søtt. Drikker citron- isvann og spiser toast...men så har det jo vært varmt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Takker for hilsen i dagboken, koselig det!!

Men du har da vel ikke sneket i køen, ser ikke slik på det jeg! Det var bare en liten prikk på månen som syntes deres familie så helt perfekt ut :Nikke: Vår prikk er nok bare litt treig med å bestemme seg, men kommer nok når tiden er inne :wink:

Dessuten har jeg et lite håp om å komme i samme situasjon som deg en gang jeg også :wink:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legetime fredag 3. september klokka 10.45 :rosasmil:

men blir det sånn at Lukas må være med på alt sånn nå da...Hmm :klø: den har jeg ikke tenkt på. Får høre med manen akkurat den dagen i hvertfall, siden de ter fredag går det vel greit. Mnes de andre gangene blir det jo litt lenger ut i og da kan jeg involvere flere også...

har akkurat snakket med dame på trygdekontoret, veldig hyggelig faktisk..*sjokk* Fikk litt mer klarhet i saker og ting, men det er mye jeg måtte spørre flere ganger om..enda er det ikke helt klart... :klø:

Om babyen blir født under/ før mannen sin permisjon med Lukas blir hans avsluttet og min starter, vi kan ikke ha samtidig. Jeg vil få 100 % lønn om jeg blir hjemme i 5 måneder, om mannen blir hjemme 5 måneder også vil han få 65 % om han ikke er forsikra..det vet vel ikke jeg.. :roll: Men så har jeg jo krav på 5 ukers ferie også, har jeg ikke...det glemte jeg å spørre om. Følte meg som en unge..jammen atte, hva da, hvorfor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Kipa! :blomst:

Dette blir tett, men det går nok veldig bra! Og veldig kjekt for Lukas å få nokon som er så tett i alder å leike med.

Kan nok ikkje hjelpe deg så masse med kva du har rett på av pengar, for det har eg ikkje greie på :-? Men litt permisjonspengar har du krav på uansett, og så får du jo kontantstøtte når Lukas fyller 1 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært inne og gratulert deg enda jeg (fyy meg). Dette er jo helt utrolig!! Gratulerer så masse!!!! Blir to ganske tette, men det tror jeg du klarer fint. Jeg krysser fingrene for at du får en knirkefri graviditet så du får masse overskudd til Lukas også.

God klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk og takk!

De slemme symptomene lar vente på seg, jeg ser for meg en graviditet uten kvalme, jippi...Men den kommer vel...Litt kvalm i går kveld, men hadde jo kjørt svingete vei. Litt kvalm i sted, men tok en tørr toast- gone.. :wink:

Er forferdelig trøtt, men med verdens snilleste mann og ikke minst snilleste Lukas går dette som en drøm..foreløpig! :hjerte:

jeg har så mange mamma- klær som jeg likte og jeg likte stortsett å være gravid, og gruer meg ikke for finalen, selv om det var vondt såklart- lenge var det vondt...men hey..to vakre barn er vel verdt det. For denne blir vel vakker denne også. Lukas er så fiiin og så får vi en like fin, litt av meg og litt av mannen. Spennende :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos finalen - har du en fødselsrapport du har lyst til å dele med meg?

Ellers ER det spennende, ja! Dine mistanker og bekreftelsen kom akkurat mens jeg ikke hadde tid til å stikke innom KG, så jeg fikk ikke vite det før etter tusen år. Synes ikke dine tanker om alt som kan bli vanskelig var merkelige, heller ikke din forventning og tro på at dere vil mestre dette! Jeg håper du får et godt svangerskap, og tror det kommer til å bli fint for dere etterpå også!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt trøtt og sløv om dagene....ikke mer kvalm enn jeg klarer! MEN klærne mine... :o ...enten har jeg lagt på meg i full fart ellers er jeg gravid..og ingen vet det jo...Jo M, men ingen andre. Må få igjen mamma- klærne mine som er på lån...genseren og toppene er akkurat litt for korte & trange... :roll:

Ingen fysing, oppe og tisser x2 om natta ellers har vi det bra :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så happy for deg... :klappe::klem:

Du må vel fortelle det til den personen som låner mammaklær også da!? Eller er det mulig å si at du har spist for mye snop? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte å si at noen trengte dem... :sjenert: Hun har termin i neste uke, så det er jo ikke noe problem...

Er happy jeg også! Men så vil man jo dele det med andre, og det ser ut som om det synes fortere med andre barnet... :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...