Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er litt småavhengig av nettspill! Det er jo ikke så mange nettspill som fenger oss jenter synes jeg. Men spiller monopol, zuma, eventyrspill ol.

Hva spiller dere??

Videoannonse
Annonse
Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Hvis du er ute etter webbaserte minispill, er miniclip.com og neopets.com mine favoritter.

Ellers spiller jeg World of Warcraft.

Skrevet

Er på nett 24/7, men har faktisk aldri spilt..

Skrevet
Er på nett 24/7, men har faktisk aldri spilt..

hvorfor ikke?

Skrevet

Ja, jeg gjør det, og spesielt i eksamenstiden. Da spiller jeg til og med spill som rett og slett er kjedelige ;) Likte zuma godt, spiller mest de som er på zone.com. Ellers er det jo morsomt å spille større spill da, nå er det xbox og oblivion det går i.

Skrevet

jeg spiller også wow!

hvilken server er du på *snart medlem*?

Skrevet (endret)

.

Endret av TheHairyToothfairy
Borte!
Gjest *Snart medlem*
Skrevet
jeg spiller også wow!

hvilken server er du på *snart medlem*?

Argent Dawn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...