juliannae Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Jeg er litt småavhengig av nettspill! Det er jo ikke så mange nettspill som fenger oss jenter synes jeg. Men spiller monopol, zuma, eventyrspill ol. Hva spiller dere??
Gjest *Snart medlem* Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Hvis du er ute etter webbaserte minispill, er miniclip.com og neopets.com mine favoritter. Ellers spiller jeg World of Warcraft.
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 Er på nett 24/7, men har faktisk aldri spilt..
juliannae Skrevet 23. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2006 Er på nett 24/7, men har faktisk aldri spilt.. ← hvorfor ikke?
Gjest gjesta Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 Ja, jeg gjør det, og spesielt i eksamenstiden. Da spiller jeg til og med spill som rett og slett er kjedelige Likte zuma godt, spiller mest de som er på zone.com. Ellers er det jo morsomt å spille større spill da, nå er det xbox og oblivion det går i.
Dolly_WoW Skrevet 24. august 2006 #7 Skrevet 24. august 2006 jeg spiller også wow! hvilken server er du på *snart medlem*?
TheHairyToothfairy Skrevet 25. august 2006 #8 Skrevet 25. august 2006 (endret) . Endret 24. januar 2023 av TheHairyToothfairy Borte!
Gjest *Snart medlem* Skrevet 25. august 2006 #9 Skrevet 25. august 2006 jeg spiller også wow! hvilken server er du på *snart medlem*? ← Argent Dawn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå