Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Hei! I perioder låser bringa seg. Det hender det løstner dersom jeg klarer å strekke meg. Men ikke alltid. Har tatt det opp med legen, men legen viste ikke hva du kunne være. Ble sendt til røntgen, uten noe resultat. Av og til er det så ille at det går ut over søvnen. Har noen opplevd dette? Eventuelt er det noen som vet hva dette kan være?
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Hvordan låser seg? Er det sånn at det stikker? Det gjør det hos meg innimellom, men jeg vet at muskelkramper etc er veldig vanlig også i dette området, så jeg slår meg til ro med det. På den annen side blir det verre hvis jeg er veldig stresset og nervøs, så jeg lurer på om psyken er en utløsende faktor.
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Det stikker ikke så mye akkurat, men den er spent på en måte. Det kjennes ut som den låser seg framover, så dersom jeg prøver å få skulderbladene bakover, så gjør det vondt. Kanskje jeg bør tenke på hvordan jeg sitter eller hva jeg gjør på, når dette skjer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå