Gå til innhold

Meierienes Premium Sydtyrol eplejuice


gard

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes den er sur og fæl (samme med Hardanger-juicen). Den vanlige grønne derimot liker jeg veldig godt. Eplejuice skal ikke inneholde sukker, tror ikke jeg har smakt noen eplejuicer som er "sukkerskvip". Eplenektar derimot er altfor søtt.

Endret av Arkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker de juicene, må ha et glass nesten hver dag. Nå gleder jeg meg til hardangerjuicen kommer, den er her om en liten stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker både Sydtyrol- og Hardanger-juicen godt, men min absolutte favoritt på eplejuicefronten er Frisk & Frodig, som lages på en gård i Telemark. De kaller seg Epleblomsten, og har juice (eller most) av forskjellige typer epler - jeg liker Gravenstein best. Har så langt funnet den på Centra på Majorstua, en Meny-butikk i Larvik og på Bondens marked, men oppdaget til min store begeistring at de faktisk sender juice fra gården også - dog minimum 5 kartonger i slengen. Nå må jeg gå for å hente meg et glass... ;)

Endret av itla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

av premium-juicene synes jeg mango/eple og annanas er veldig gode! Har ikke smakt noen av eplejuicene, men har planer om å gjøre det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle Premium-juicene er nydelige! For oss er det ingen vei tilbake til 'vanlig' juice etter vi oppdaget disse. Yummy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle Premium-juicene er nydelige! For oss er det ingen vei tilbake til 'vanlig' juice etter vi oppdaget disse. Yummy!

hehe, ja, jeg er helt enig i det da. Men på studentbudsjett er det litt vanskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle Premium-juicene er nydelige! For oss er det ingen vei tilbake til 'vanlig' juice etter vi oppdaget disse. Yummy!

Jeg er enig med deg, men sambo liker best Eplejuice fra Haakon. Fint, for den er rimelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...