Gjest splæsj Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Det er privat. Men hva jeg synes er kinky, synes sikkert en annen er helt dagligdags, og omvendt. Det beste er derfor å spørre han selv. Kanskje han synes håndjern, vibrator, sex på stuebordet, oa. er kinky.
Gjest LilSweetie Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Jepp, å si at man vil ha kinky sex er svært lite opplysende. Siden det kan bety absolutt hva som helst.
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Nå for tiden er alt blitt så vanlig i de tusen hjem at det mest kinky i dag sannsynligvis er å ønske seg sex i ellevetiden på lørdagskvelden, med lyset avslått, under dyna og bare i misjonærstillingen.
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2006 #7 Skrevet 22. august 2006 Blåmerker etter kinky sex? HOH! ← DET er kinky.
Gjest Gorgonzola Skrevet 22. august 2006 #8 Skrevet 22. august 2006 Nå for tiden er alt blitt så vanlig i de tusen hjem at det mest kinky i dag sannsynligvis er å ønske seg sex i ellevetiden på lørdagskvelden, med lyset avslått, under dyna og bare i misjonærstillingen. ← Hvis man er i ferd med å bli far til tre er dette åpenbart en kinky greie ja
Gjest TS Skrevet 23. august 2006 #9 Skrevet 23. august 2006 Da betyr det egentlig at man har sex på en uvanlig måte eller annerledes enn det man pleier....
aline Skrevet 23. august 2006 #10 Skrevet 23. august 2006 Blåmerker etter kinky sex? HOH! ← DET er kinky. ← næhs.... blåmerker etter sex er da ikke kinky.... og... vil det si at dersom man får blåmerke etter sex, så har man hatt kinky sex? kinky kan være alt, hvor "annerledes" det er, kommer vel an på hva man anser som vanlig sex og hvordan man har seg før man begynner å ville ha det kinky.
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2006 #11 Skrevet 23. august 2006 næhs.... blåmerker etter sex er da ikke kinky.... og... vil det si at dersom man får blåmerke etter sex, så har man hatt kinky sex? kinky kan være alt, hvor "annerledes" det er, kommer vel an på hva man anser som vanlig sex og hvordan man har seg før man begynner å ville ha det kinky. ← Beklager, jeg trodde det var tydelig at jeg fleipa. Jeg synes forresten din definisjon på begrepet "kinky" er god. Begrepet har antakelig ulik betydning for hver enkelt. Det finnes i alle fall ingen fasit.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #12 Skrevet 23. august 2006 Jeg har kinky sex i stallen til min venninne. Har aldri hatt bedre orgasmer noengang. Det pirrer vildt i kroppen av kun å være der - det er superkinky
aline Skrevet 23. august 2006 #13 Skrevet 23. august 2006 Beklager, jeg trodde det var tydelig at jeg fleipa. ← det var tydelig at du fleipa, men tydeligvis ikke like tydelig at jeg var med på leken.
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2006 #14 Skrevet 23. august 2006 Ok Aline! Når jeg ikke svarer på hva jeg legger i ordet "Kinky" er forklaringen såre enkel: Det varierer fra dag til dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå