Gå til innhold

Hvert skritt teller

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sjekk ut denne siden: www.hvertskritt-teller.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt meg en sånn skritt-teller. Men jeg tror det er noe galt med den. jeg tror at den teller for mange skritt.

Noen som har prøvd? Skulle jeg stilt inn vekt og høyde? (Jeg forsto ikke helt vitsen med å stille inn vekt og høyde når jeg bare ønsker å vite hvor mange skritt jeg går...)

Skrevet

det er fordi den også regner ut kaloriforbruk også:)

Skrevet (endret)

joda.... fant den jeg, via startsiden... :ler:

LHL

Endret av Mora di
Gjest Gjest_skuffet_*
Skrevet
Jeg har kjøpt meg en sånn skritt-teller. Men jeg tror det er noe galt med den. jeg tror at den teller for mange skritt.

Noen som har prøvd? Skulle jeg stilt inn vekt og høyde? (Jeg forsto ikke helt vitsen med å stille inn vekt og høyde når jeg bare ønsker å vite hvor mange skritt jeg går...)

Skrittlengden må du stille inn for å få et mer nøyaktig resultat. Men anyway, denne skrittelleren er helt bak mål, rist litt på den og du har gått masse skritt, mist den i gulvet og du har gått flere hundre skritt. Vi har fått den på jobben og sjekket den ut på flere, den har alt for stort avvik samt de tingene jeg har nevnt over.

Jeg har kjøpt en skritteller tidligere i år på apoteket som er dyrere og fungerer mye bedre.

Anbefaler ikke den som er i LHLs kampanje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...