Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Høsten 2004 var jeg og tok en celleprøve av livmorhalsen, og da var det en virusinfeksjon, har nå vært inne to ganger etter det og jeg er fortsatt ikke kvitt viruset Har også fått brev fra kreftregistrert om at jeg må ta en ny prøve. Noen som vet noe om dette? Synes det er så vansklig å finne informasjon om dette. Hører det har kommet en livmorkreft vaksine eller noe sånn som man kan få når man har hatt en virusinfeksjon som dette, noen som vet noe om dette? Også et lite ps: hadde ubeskyttet sex forrige helg, dvs jeg har hatt en tre måneders p-pille pause og hadde akkurat begynt på igjen og tatt pillen tre ganger.. Det gikk ikke for han, men kan man bli gravid allikevel? Og vil doktoren se dette? Skal på ny undersøkelse imorgen.
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Hører det har kommet en livmorkreft vaksine eller noe sånn som man kan få når man har hatt en virusinfeksjon som dette, noen som vet noe om dette? Skal på ny undersøkelse imorgen. ← Om vi tenker på samme vaksinen, så er den kun virksom før man har debutert seksuelt.
Trampe Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Er det virusforandringer på livmorhalsen du har? Skjønte ikke helt det der med virusinfeksjon, om du har sistnevnte skal det finnes medisiner du kan ta. Virusforandringer har jeg selv, og det kommer jeg mest sannsynlig til å ha resten av livet, så om du vil ha informasjon så har jeg det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå