Gå til innhold

Et annet yrke enn det du ble utdannet til?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Nyskjerrig_*
Skrevet

Er du utdannet til et bestemt yrke og jobber med noe helt annet, feks utdannet sykepleier og jobber som flyvertinne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vel ikke akkurat skifta beite helt, men jeg er utdanna allmennlærer og jobber som assisten i barnehage.

Skrevet

Er utdannet bibliotekar, men jobber på sykehjem - har nettopp begynt på sykepleierstudiet

Skrevet

Utdannet trafikklærer, jobber i barnehage.

Skrevet
Er utdannet bibliotekar, men jobber på sykehjem - har nettopp begynt på sykepleierstudiet

Jeg har gjort (nesten) det motsatte! Utdannet vernepleier, har jobba på bibliotek i mange år (som sekretær).

Skrevet

utdannet hjelpepleier, jobber som Salgsassistent.

Skrevet

Utdannet hjelpepleier, jobbet flere år i hotellbransjen. Nå er jeg på en måte "tilbake", i privat helsetjeneste.

Skrevet (endret)

.

Endret av TheHairyToothfairy
Borte!
Skrevet

Jeg er utdannet lærer, men jobber som prosjektansvarlig, salg innen bygg.

Det er egentlig ingeniør-jobb...

Skrevet

Utdannet befal i marinen (elektronikk/radar), jobber som journalist/reiseskribent for et internasjonalt firma.

• 2 måneder senere...
Skrevet
Jeg er utdannet lærer, men jobber som prosjektansvarlig, salg innen bygg.

Det er egentlig ingeniør-jobb...

Dette hørtes interessant ut! Lurte på hvordan du fikk denne jobben? Jeg er selv utdannet allmennlærer, og har videreutdanning innenfor ledelse og organisasjon. Har lyst å prøve noe annet, men vet ikke helt hva det skal være... Er det noen som har peiling på hva de kan bruke en person som meg til??? Har faktisk vurdert å ta meg en runde rundt på bedrifter her i byen for å "vise ansikt" og levere CV'en min. Er det noen som har erfaring med dette, eller er det bare bortkastet tid???

Skrevet (endret)

slettet

Endret av Fairy
Skrevet (endret)

Men er det noen her som har tatt mer enn to utdannelser?

Jeg mener, oppdaget to ganger at den veien de valgte ikke var den rette.

Endret av MoskvaMorten
Skrevet

Har bare en utdanning, en bachelour i markedskommunikasjon. Jobber som dekoratør.

Skrevet

Jeg er jurist med advokatbevilling, men jobber som personlig rådgiver for adm. dir. i et større finanskonsern.

Skrevet

Jeg har mer enn en utdannelse.

Utdannet meg først til macdesigner med webdesign, så til dataingeniør, og så til bygningsingeniør.

Nå jobber jeg som bygningsingeniør, men jeg ser stadig at mine tidligere utdannelser kommer til nytte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...