Mookie Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Har lyst til å dra en uke på ferie i februar, men vet ikke helt hva som er å anbefale på denne tiden... Har ikke lyst til å ha så alt for lang reisetid, da jeg bare kan være borte i en uke...
gard Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Hei Og hva er du på jakt etter? Sol og varme? Byferie? Shopping? Hvis du gir oss litt mer info kan vi sikkert hjelpe deg bedre
Susannah Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Egypt er fint paa denne tiden hvis du oensker litt sol og varme mens vinteren er paa sitt kaldeste i Norge!
Rakel Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Ja, Egypt er helt fantastisk på den tiden! Flyturen tar rundt 4 timer.
Mookie Skrevet 22. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2006 Jeg vil gjerne ha det varmt, tusle litt rundt, drikke vin og spise god mat
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #6 Skrevet 22. august 2006 Vi skal til Spania i februar, men har ikke peil på hvordan været er da.... Men sikkert varmere enn Norge
gard Skrevet 22. august 2006 #7 Skrevet 22. august 2006 Hei Hva med Dubai? Det burde være greitt der i februar når det gjelder sol og varme. De er litt mer restriktive når det gjelder alkoholen men man kan få seg gog indisk og arabisk mat. Min kone og jeg var der for noen år siden og det var en fin tur. Jeg har lagt ut et reisebrev med bilder på min hjemmeside http://gardkarlsen.com/dubai.htm .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå