Gjest skribenten Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Jeg skal stikke innom ei lokalavis her. Har veldig lyst til å jobbe som frilans. Er det redaksjonssjefen jeg skal snakke med? Eller daglig leder?
Gjest skribenten Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Takk for svar! Skal jeg ta med cv, attester og vitnemål?
ashera Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Takk for svar! Skal jeg ta med cv, attester og vitnemål? ← Det kan du gjerne, men det viktigste for redaksjonssjefen vil være å se arbeidsprøver. Ellers er det mange om beinet i bransjen, men man kommer ingen vei uten å forsøke. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 Det kan du gjerne, men det viktigste for redaksjonssjefen vil være å se arbeidsprøver. Ellers er det mange om beinet i bransjen, men man kommer ingen vei uten å forsøke. Lykke til! ← Jeg skal i hvert fall prøve Tenkte jeg skulle skrive en slags søknad også. Kan det være lurt? Så stikker jeg innom og forsøker å få til et møte med redaksjonssjefen. Om hun ikke er der, kan jeg legge igjen søknad, cv og attester. Tenkte også å skrive litt om en ide jeg har.
Gjest skribenten Skrevet 22. august 2006 #6 Skrevet 22. august 2006 Ville bare si at jeg var innom avisa i dag, og at det gikk veldig fint Ser ut til at det kan bli noen oppdrag fremover.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå