Gjest skribenten Skrevet 22. august 2006 #1 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg skal stikke innom ei lokalavis her. Har veldig lyst til å jobbe som frilans. Er det redaksjonssjefen jeg skal snakke med? Eller daglig leder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 22. august 2006 #2 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg ville kontaktet redaksjonssjefen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skribenten Skrevet 22. august 2006 #3 Del Skrevet 22. august 2006 Takk for svar! Skal jeg ta med cv, attester og vitnemål? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 22. august 2006 #4 Del Skrevet 22. august 2006 Takk for svar! Skal jeg ta med cv, attester og vitnemål? ← Det kan du gjerne, men det viktigste for redaksjonssjefen vil være å se arbeidsprøver. Ellers er det mange om beinet i bransjen, men man kommer ingen vei uten å forsøke. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2006 #5 Del Skrevet 22. august 2006 Det kan du gjerne, men det viktigste for redaksjonssjefen vil være å se arbeidsprøver. Ellers er det mange om beinet i bransjen, men man kommer ingen vei uten å forsøke. Lykke til! ← Jeg skal i hvert fall prøve Tenkte jeg skulle skrive en slags søknad også. Kan det være lurt? Så stikker jeg innom og forsøker å få til et møte med redaksjonssjefen. Om hun ikke er der, kan jeg legge igjen søknad, cv og attester. Tenkte også å skrive litt om en ide jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skribenten Skrevet 22. august 2006 #6 Del Skrevet 22. august 2006 Ville bare si at jeg var innom avisa i dag, og at det gikk veldig fint Ser ut til at det kan bli noen oppdrag fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå