Lykkelig eks-frue Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Skremmende, nå er jeg plutselig blitt student ved UiO Håper det skal gå bra. Men gamle frøkna blant alle de unge studentene da. Og så begynner jeg allerede i morgen
Saeria Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Det kommer til å gå så fint atte! Lykke til på studiene.
Vela Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Jeg har studert ved UiO og det er mange "oppi åra", så det er ikke noe å bekymre seg over. lykke til, tøff er du!
Lykkelig eks-frue Skrevet 22. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2006 Takk for det Gleder meg også da, selv om det er litt skummelt. Men det er nok like skummelt for de som kommer rett fra videregående.
Gjest Grønn Frosk Skrevet 22. august 2006 #6 Skrevet 22. august 2006 (endret) Jeg har ganske mange 40- og 50 åringer i klassa mi, og det går så fint så! Vi er en skikkelig sammenknyttet klasse hvor alle kommer godt overrens, på tross av aldersforskjellene. Du kommer sikkert til å få masse positive opplevelser Endret 22. august 2006 av Grønn Frosk
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #8 Skrevet 22. august 2006 Det går nok bra. Jeg ser derimot allerede meg selv bo i min RV og slå kone og barn hvis ikke jeg får nok øl. (arbeidsløs, ja)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå