Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #21 Skrevet 23. august 2006 Jeg vet jo ikke om dette mennesket gjør dette for å være kontrollfrik, av psykologiske grunner eller annet, men skjønner ikke hvorfor det ikke anmeldes. Jeg hadde ikke funnet meg i at noen rotet rundt i søppelet mitt, ikke at jeg har så store hemmeligheter. Hva med om feks nabodamen som man vet er singel kaster fra seg embalasjen til angrepillen? Da ville jo en person som trålet søppelet hennes vist noe om henne som hun garantert ikke ville dele med andre! ← Det er ikke ulovlig å rote i andres søppel, så anmeldelse vil ikke nytte.
Ermelinda Skrevet 24. august 2006 #22 Skrevet 24. august 2006 Æsj, tror jeg hadde laget "diare" og helt over i søppelposene. Bare brukt litt brun maling, most banan ol, sist men ikke minst, litt maisbiter: for å overbevise. Unnskyld, men må både og samtidig.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2006 #23 Skrevet 25. august 2006 Det er da vel ikke lov å filme andre uten deres tillatelse? Det er derfor overvåkningskamera må fortelles om, "Smil - du filmes" plakater osv. Jeg hadde anmeldt gubben. Lurer på hvordan det blir om jeg noengang flytter inn i et sånt borettslag. Jeg gidder ikke finne meg i sånt, og hadde sagt fra klart og tydelig. Uten at det nødvendigvis hadde løst noe som helst..
Gjest beekeeper Skrevet 25. august 2006 #24 Skrevet 25. august 2006 Er det mulig at sånne folk finnes?? Jeg har også bodd i borettslag, men noe sånt har jeg aldri vært borti..
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2006 #25 Skrevet 25. august 2006 Det er da vel ikke lov å filme andre uten deres tillatelse? Det er derfor overvåkningskamera må fortelles om, "Smil - du filmes" plakater osv. Jeg hadde anmeldt gubben. Lurer på hvordan det blir om jeg noengang flytter inn i et sånt borettslag. Jeg gidder ikke finne meg i sånt, og hadde sagt fra klart og tydelig. Uten at det nødvendigvis hadde løst noe som helst.. ← Problemet hvis du hisser deg opp over slike folk blir det bare verre. Da får akkurat det de ønsker, en konflikt. Tror det er typisk for folk som enten er pensjonert eller som har fint lite annet å gjøre utenom styremøter o.l i borettslaget.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå