Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Hallo. Kan noen anbefale et bra hotell og noen gode utesteder i Glasgow ?
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Vi bodde på Ramada (?) og det anbefaler jeg ikke! Kom tilbake fra en dagstur i Edinburgh, og der hadde den flinke hushjelpen glemt å låse døra vår etter seg! Så der har du et mindre å velge :-)
Nilma Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Jeg vet ikke om dette svaret kommer i seneste laget, men jeg kan anbefale Langs på det varmeste. Utrolig lekkert interiør, hyggelig betjening og en fantastisk frokost. Hotellet har to restauranter, og den ene vi prøvde (Aurora), var super. Vi bestilte gjennom Otel, og fikk rommet litt rimeligere enn det som er oppgitt på hotellets egne nettsider.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Hei jeg bor i Glasgow Et utall hoteller her, men har ikke bodd paa saa mange av dem (naturlig nok), saa kan ikke hjelpe saa mye med det. Men utesteder derimot kan jeg sikkert si noe om. Kommer jo litt an paa hva slags utesteder du er ute etter, men i utgangspunktet anbefaler jeg aa dra opp til West End i Ashton lane der de har flere kjempekoselige restauranter, barer og puber. 4 t-bane stopp fra sentrum (Hillhead stasjon), evt ca 10 min i taxi (som er veldig billig her). Problemet er at alle disse stedene stenger rundt midnatt. Massevis av utesteder i sentrum. Ville gaatt til Royal Exchange Square, der er det flere barer og nattklubber som er ganske bra. Uansett er det et bra utgangspunkt, saa kan dere gaa litt rundt og se i omraadet. Som sagt, nok aa velge i.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå