Gjest gjesta Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Jeg har en ubeskrivelig hodepine (som følge av forkjølelse) akkurat nå, men ingen paracet i nærheten Kan jeg bruke Naproxen, burde egentlig kunne detta sjøl, men blei ikke helt klok på felleskatalogen??
Gjest gjesta Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Det løste seg selv da jeg ser at jeg er allergisk mot et a innholdsstoffene
Gjest gjest1 Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Isj! Har du ikke noe annet du kan ta da? Ibux? Selv har jeg faktisk hatt stor suksess med Voltaren når jeg får helveteshodepinen min.
Gjest gjesta Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Isj! Har du ikke noe annet du kan ta da? Ibux? Selv har jeg faktisk hatt stor suksess med Voltaren når jeg får helveteshodepinen min. ← Allergisk mot ibux, derfor jeg ikke kan ta naproxen heller.
Gjest gjest1 Skrevet 21. august 2006 #5 Skrevet 21. august 2006 Isj!! Få sambo'n din til å kjøpe paracet til deg!
Gjest gjesta Skrevet 21. august 2006 #6 Skrevet 21. august 2006 Isj!! Få sambo'n din til å kjøpe paracet til deg! ← Møkkamannen knaska de siste for et par dager sia, og har ikke kjøpt igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå