Gjest La Guaipa i.i Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Er det noen som har det som meg..? Noen ganger får jeg en helt forserdelig bakrus. Men ikke sånn kvalm med hodepine... Våknet fire timer etter at jeg la meg i helga. Var sånn passe i farta da jeg la meg...men ikke dritings. Pulsen raste avgårde og jeg følte meg helt stressa. Sto opp av senga og la meg på sofaen mens hjertet hamret og jeg trodde jeg skulle svime av. Å sove var det ikke snakk om. Hvorfor fikk jeg en sånn reaksjon? Er det flere som får bakrus som arter seg sånn? Kan jo nesten sammenlignes med et angstanfall....sånn føles det ihvertfall. I dag er jeg bedre...selv om huden i nakken og på skuldrene føles helt sår fordi jeg har vært så anspent i går... HYYYYL...må jeg slutte å drikke eller?
Gjest gjesta Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Høres ut som du hadde et tilfelle av hyponatremi. Du har skilt ut altfor mye salt gjennom urinen, da er det helt normalt at hjertet går helt løpsk + at det er vanlig å få leggkramper. Det kan også være at du har blitt dehydrert, noe som også er helt normalt når man drikker noen enheter for mye alkohol. Pass på og drikk farris når du kommer hjem så du fyller opp natriumlagrene + at det reduserer dehydreringen, det kan i hvert fall hjelpe!
Gjest La Guapa i.i Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Åh! DET visste jeg ikke! Tusen takk! Klem
Gjest beekeeper Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Høres ut som du hadde et tilfelle av hyponatremi. Du har skilt ut altfor mye salt gjennom urinen, da er det helt normalt at hjertet går helt løpsk + at det er vanlig å få leggkramper. Det kan også være at du har blitt dehydrert, noe som også er helt normalt når man drikker noen enheter for mye alkohol. Pass på og drikk farris når du kommer hjem så du fyller opp natriumlagrene + at det reduserer dehydreringen, det kan i hvert fall hjelpe! ← Kan dette forekomme når man har diabetes og får føling?
animelona Skrevet 21. august 2006 #5 Skrevet 21. august 2006 Er det noen som har det som meg..? Noen ganger får jeg en helt forserdelig bakrus. Men ikke sånn kvalm med hodepine... Våknet fire timer etter at jeg la meg i helga. Var sånn passe i farta da jeg la meg...men ikke dritings. Pulsen raste avgårde og jeg følte meg helt stressa. Sto opp av senga og la meg på sofaen mens hjertet hamret og jeg trodde jeg skulle svime av. Å sove var det ikke snakk om. Hvorfor fikk jeg en sånn reaksjon? Er det flere som får bakrus som arter seg sånn? Kan jo nesten sammenlignes med et angstanfall....sånn føles det ihvertfall. I dag er jeg bedre...selv om huden i nakken og på skuldrene føles helt sår fordi jeg har vært så anspent i går... HYYYYL...må jeg slutte å drikke eller? ← Det kan jo være angstanfall også...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå