Gå til innhold

det går for fort!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vil bare poengtere forskningen på dette området, et gjennomsnitts samleie varer i 2 og 1\2 min...

Hmm, med en annen jeg har vært med, varte samleiene alltid gjennomsnittlig en time... Ble jeg kanskje bare for godt vant med super- elskeren min?? :kys_2:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hmm, med en annen jeg har vært med, varte samleiene alltid gjennomsnittlig en time... Ble jeg kanskje bare for godt vant med super- elskeren min?? :kys_2:

Det var voldsomt ja... samboeren min holder en god stund lengre enn det du beskriver, men det er kun hvis vi har oss jevnlig. Noe vi som regel har ;)

Men visstnok er gjennmsnittsholdbarheten ganske så lav.

Skrevet

jeg har en venn med samme problem, han kjøpte kondom med bedøvende glidemiddel i, det fungerer flott for dei.

Skrevet

En time med kun penetrering? Det høres ubehagelig ut i :overrasket:

Skrevet
En time med kun penetrering? Det høres ubehagelig ut i  :overrasket:

Der er jeg enig!!! :overrasket:

Skrevet
En time med kun penetrering? Det høres ubehagelig ut i  :overrasket:

Nei, det var slett ikke ubehagelig!! :hoppe: Vi skiftet stillinger, og gjorde ikke bare inn-ut hele tiden. Men fra første penetrering og til det gikk for han, brukte vi som regel en time... Noen ganger mer også. Han kunne liksom styre det med å få utløsning, og stoppet liksom opp når han kjente at det nærmet seg. Et par sekunder pause, så fortsatte vi. :Nikke:

Jeg har fått min nåværende til å prøve på dette, men han får det likevel ikke til å vare...

Skrevet
Har prøvd kondom, uten hell.

Hvilke stillinger da? Vi for vår del har ingen sånne stillinger, hvor det tar lengst mulig tid for han.  :forvirret:

Dere kan også bruke glidemiddel, litt mer en vanelig.

mindre friksjon, så det tar engere tid før han kommer.

men det er like deilig for deg likevel. og han ..

ellers kan du jo runke han noen ganger, sånn at han får lettet på trykket.

det går jo fortere for han jo lengere han venter med å ha sex.

han kan å fingre/slikke deg.

og under sex kan dere ha stillinger sånn at han fingrer deg mens dere har samleie :wow:

Skrevet

Brøl ÅH BESTEFAR når du kjenner han er på vei til å komme, det vil gjøre deg rimelig safe i noen minutter til.

Skrevet
Brøl ÅH BESTEFAR når du kjenner han er på vei til å komme, det vil gjøre deg rimelig safe i noen minutter til.

:hoho:

Skrevet

tjihihi.... :ler:

Kan jo alltids oppdatere litt her og si at han igår kveld sa at han hadde "letta litt på trykket", og at det da kunne vare litt lenger... :tommelsmil:

Problemet var bare at jeg var trøtt eller noe, jeg hadde bare absolutt ingen lyst...!! Han kosa masse med meg, men når han overlot til meg å gjøre noe, hadde jeg bare ingen vilje, lyst, tenning eller "gidd" til å gjøre noe deilig med han... Jeg skulle gjerne hatt det, men følte meg ikke tiltrukket av han i det hele tatt... :(

Skrevet

Du virker litt ego du også synes jeg.

I et forhold må man gi og ta, det er ikke alltid jeg har like lyst til å ha sex. Men når vi begynner og jeg merker at kjæresten min blir tent og kåt da smitter det over på meg. Jeg mener ikek at man skal gjøre det av plikt, men det er det vel heller ikke snakk om i ditt tilfelle. Du vil at han skal tilfredstille deg først, som han gjør, så ha samleie på timesvis. Men det er bare når du har lyst....

Skrevet
Du virker litt ego du også synes jeg.

I et forhold må man gi og ta, det er ikke alltid jeg har like lyst til å ha sex. Men når vi begynner og jeg merker at kjæresten min blir tent og kåt da smitter det over på meg. Jeg mener ikek at man skal gjøre det av plikt, men det er det vel heller ikke snakk om i ditt tilfelle. Du vil at han skal tilfredstille deg først, som han gjør, så ha samleie på timesvis. Men det er bare når du har lyst....

Nja, føler at dette er litt "omskrivning" av det jeg har sagt tidligere. "Bare når jeg har lyst", vel: Det er jo viktig at begge to har lyst. Problemet mitt er at jeg sjeldent har lyst, selv om jeg vil ha lyst!

Det er heller ikke sånn at jeg vil at "han skal tilfredsstille meg først, og så ha samleie i timesvis". Det er jo selvsagt fint at begge blir tilfredsstilt, og jeg hadde nok hvertfall blitt frustrert om en av oss sjeldent fikk orgasme. Det er heller ikke noe krav å ha samleie i timesvis hver gang, men det hadde jo vært fint å kunne holdt på litt lenger enn bare noen sekunder enkelte ganger...

Skrevet

Synes egentlig du har skyld i situasjonen selv siden du har lyst så sjelden. Den enkleste måten å få en mann til a vare lenger på er jo å bruke ham mer! Enkelt og greit.

Men hvis ikke det passer så... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...