Gjest Sille Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 Jeg lurer på å ta prosjektlederkurs 1 på BI (nettstudier). Er det noen av dere som har noen erfaringer fra dette? Kan det anbefales?
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Jeg tok prosjektlederkurs på BI etter at jeg hadde jobbet som prosjektleder. Jeg ble ikke imponert over studiet.
Gjest Sille Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 Ok, greit å vite. Var det innholdet du ikke var fornøyd med? Underviserne? Selve opplegget?
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #4 Skrevet 20. august 2006 Ok, greit å vite. Var det innholdet du ikke var fornøyd med? Underviserne? Selve opplegget? ← Ja, alt det. Jeg satt igjen med spørsmål om de som foreleste faktisk har gjort dette selv...ikke verdt mine penger hvertfall, jeg forventet mye bedre kvalitet enn det jeg erfarte på BI.
Gjest Sille Skrevet 20. august 2006 #5 Skrevet 20. august 2006 Takk for svar! Får sjekke litt mer om det finnes andre tilsvarende studier av bedre kvalitet...
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #6 Skrevet 21. august 2006 Universitetet i Tromsø tilbyr prosjektstyringskurs som deltid/samlingsbasert.
Lourdes Skrevet 21. august 2006 #7 Skrevet 21. august 2006 Tatt et kurs i prosjektledelse på BI. Prosjektledelse 1. Teiteste og mest ubrukelige kurset jeg har tatt. Tror IKKE man trenger det kurset for å jobbe med prosjektledelse akkurat.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå