Gjest gjesta Skrevet 20. august 2006 #21 Skrevet 20. august 2006 ma jukser litt på forhånd, vet du. ← Så du har fylt BHn din med to halve loffskalker siden du begynte å utvikle bryster?
Gjest gjesta Skrevet 20. august 2006 #22 Skrevet 20. august 2006 (endret) Kanskje jeg er ute og sosialiserer meg på en annen måte enn deg da. Jeg er sjelden på byen og drikker meg full, men er mer sammen med folk på andre måter. ← Kan du fortelle meg hva fyll har med dette å gjøre? Drikker sjeldent selv jeg, men forstår ikke hva det har med dette å gjøre. Det handler jo ikke om hvem som er din nærmeste omgangskrets, men det du ser rundt deg i samfunnet. Du går vel ute på gatene? Du går vel på stranda, etc, etc? Endret 20. august 2006 av Bianca
Gjest Gjest1 Skrevet 20. august 2006 #23 Skrevet 20. august 2006 Kan du fortelle meg hva fyll har med dette å gjøre? Drikker sjeldnet selv jeg, men forstår ikke hva det har med dette å gjøre. Det handler jo ikke om hvem som er din nærmeste omgangskrets, men det du ser rundt deg i samfunnet. Du går vel ute på gatene? Du går vel på stranda, etc, etc? ← Joda, men det er sjelden jeg betrakter andres bryster. Det synes jeg er uinteressant.
Gjest Fruktfat Skrevet 20. august 2006 #24 Skrevet 20. august 2006 Så du har fylt BHn din med to halve loffskalker siden du begynte å utvikle bryster? ← det finnes noe som heter push-up med innlegg. men hva jeg gjør har vel ikke akkurat noe med denne diskusjonen å gjøre?
Gjest Gjest1 Skrevet 20. august 2006 #25 Skrevet 20. august 2006 Jeg for min del lurer litt på hvorfor folk er så opptatt av å mene noe om andres kropper jeg. Eller kroppsdeler. Jeg mener, håret er nå en ting. Men brystene?
Saeria Skrevet 20. august 2006 #26 Skrevet 20. august 2006 Jeg har sett fine saltvanss og silikonbryster, hvor man ikke ante at jentene hadde noe der. De sa det selv. Jeg har også sett mindre fine, hvor det lyser at jenta har putta noe ekstra i puppen.
Gjest gjesta Skrevet 20. august 2006 #27 Skrevet 20. august 2006 Joda, men det er sjelden jeg betrakter andres bryster. Det synes jeg er uinteressant. ← Det er vel en avsporing i debatten. Nå handler dette om de som observerer dette. Syns ikke det er så fryktelig interessant jeg heller, men det er ganske umulig å lukke øynene for en ting som har blitt så dagligdags ala frisørbesøk.
Gjest Gjest1 Skrevet 20. august 2006 #28 Skrevet 20. august 2006 Det er vel en avsporing i debatten. Nå handler dette om de som observerer dette. Syns ikke det er så fryktelig interessant jeg heller, men det er ganske umulig å lukke øynene for en ting som har blitt så dagligdags ala frisørbesøk. ← Og jeg påstår altså at det vet du ikke. Det er jammen ikke alle naturlige bryster som er fine heller. Med dagens push up og formende undertøy er det ikke lett å si hva som er hva.
Gjest gjesta Skrevet 20. august 2006 #29 Skrevet 20. august 2006 Det er stor forskjell på silikonpupper med og uten klær. Jeg synes stort sett alle pupper er finest når de er mer eller mindre tildekket.
Gjest gjesta Skrevet 20. august 2006 #30 Skrevet 20. august 2006 Jeg for min del lurer litt på hvorfor folk er så opptatt av å mene noe om andres kropper jeg. Eller kroppsdeler. Jeg mener, håret er nå en ting. Men brystene? ← Hva er forskjell på håret og på brystene? Hva med tennene f.eks? Hvor legger man listen og hva er det "lov" til å mene noe om i følge deg da?
Gjest Gjest1 Skrevet 20. august 2006 #31 Skrevet 20. august 2006 Hva er forskjell på håret og på brystene? Hva med tennene f.eks? Hvor legger man listen og hva er det "lov" til å mene noe om i følge deg da? ← Jeg går ikke med brystene bare. Jeg har klær på meg. Men i vei du. Men å anta noe som du ikke vet noe om blir bare dumt.
Gjest gjesta Skrevet 20. august 2006 #32 Skrevet 20. august 2006 Og jeg påstår altså at det vet du ikke. Det er jammen ikke alle naturlige bryster som er fine heller. Med dagens push up og formende undertøy er det ikke lett å si hva som er hva. ← Ingen har sagt at alle naturlige bryster er pene, men dette handler heller ikke debatten om da. Lag en ny tråd... om naturlige pupper og push-up BHer.
Gjest Gjest1 Skrevet 20. august 2006 #33 Skrevet 20. august 2006 Ingen har sagt at alle naturlige bryster er pene, men dette handler heller ikke debatten om da. Lag en ny tråd... om naturlige pupper og push-up BHer. ← Nei. Du antar at de brystene du ikke synes er fine er silikonbryster, noe jeg påstår at du ikke vet dersom du ikke har for vane å spørre fremmede mennesker om de har silikon eller ikke.
Gjest gjesta Skrevet 20. august 2006 #34 Skrevet 20. august 2006 Jeg går ikke med brystene bare. Jeg har klær på meg. Men i vei du. Men å anta noe som du ikke vet noe om blir bare dumt. ← Vi snakker ikke om deg her. Vi snakker om de som har lagt inn silikon, og du ser jo ikke en gang på de, så hvorfor er du i det hele tatt med i denne tråden? Jeg innrømmer at jeg legger merke til sånne ting, men du gjør jo ikke det en gang så at du ber meg om og ikke uttale meg blir vel å sette ting helt på hodet, her, eller?
Gjest Gjest1 Skrevet 20. august 2006 #35 Skrevet 20. august 2006 Vi snakker ikke om deg her. Vi snakker om de som har lagt inn silikon, og du ser jo ikke en gang på de, så hvorfor er du i det hele tatt med i denne tråden? Jeg innrømmer at jeg legger merke til sånne ting, men du gjør jo ikke det en gang så at du ber meg om og ikke uttale meg blir vel å sette ting helt på hodet, her, eller? ← Ref. forrige svar.
Gjest Fruktfat Skrevet 20. august 2006 #36 Skrevet 20. august 2006 Det er stor forskjell på silikonpupper med og uten klær. Jeg synes stort sett alle pupper er finest når de er mer eller mindre tildekket. ← og det er jeg helt enig i. hengepupper er jammen ikke pent det heller.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #37 Skrevet 20. august 2006 Her er vi naive ser jeg. A.cup, B.cup, C.cup, samme det. Det er LETT å se. Svaret mitt i pollen var, NEIN. ← Jeg har silikonpupper(la inn 215 ml) og INGEN har trodd at det var silikon inntil jeg fortalte det selv
Gjest gjesta Skrevet 20. august 2006 #38 Skrevet 20. august 2006 Nei. Du antar at de brystene du ikke synes er fine er silikonbryster, noe jeg påstår at du ikke vet dersom du ikke har for vane å spørre fremmede mennesker om de har silikon eller ikke. ← Nei, jeg antar ikke det. Uten at jeg skal fortelle om hva jeg jobber med, hva jeg gjør i livet mitt osv, så sitter ikke jeg og antar. I de fleste tilfeller er jeg sikker.
Gjest Gjest1 Skrevet 20. august 2006 #39 Skrevet 20. august 2006 Nei, jeg antar ikke det. Uten at jeg skal fortelle om hva jeg jobber med, hva jeg gjør i livet mitt osv, så sitter ikke jeg og antar. I de fleste tilfeller er jeg sikker. ← Så da spør du altså? Eller jobber du på et legekontor så du kan lese det i journalene deres? Og hva får deg da til å tro at så mange vet her inne at det er grunnlag for en debatt?
Gjest gjesta Skrevet 20. august 2006 #40 Skrevet 20. august 2006 og det er jeg helt enig i. hengepupper er jammen ikke pent det heller. ← Nei, jeg syns heller ikke hengepupper er pent og jeg er helt sikker på at om ikke så lenge vil bryster som har vært under kniven få et mye mer naturlig utseende enn det det har nå. Heldigvis... Plastikk kirurgi utvikles. Den er jo i turbofart.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå