Gå til innhold

Satte fyr på en kar med rødsprit.


waco

Anbefalte innlegg

På nyttårsaften ble det helt rødsprit på en kar og tent på med annen og tredjegradsforbrenning som resultat.

Min første tanke må ha vært at det helt sikkert var en jente som sto bak og trakk i trådene mens hun skjulte seg i kulissene.

Dagsavisen skriver i dagens utgave; Politiet mener den makabre volden skjedde fordi offeret tidligere var kjæreste med 27-åringens søster.

Politiets håndtering er ifølge dagsavisen; " 27-åringen er siktet for legemsbeskadigelse under særdeles skjerpende omstendigheter. Siktelsen mot mannen har en strafferamme på hele 11 års fengsel. Han blir framstilt for varetektsfengsling i Kristiansand forhørsrett i dag. Da vil politiadjutant Åmlid trolig begjære ham fengslet for to uker, med bevisforspillelsesfare som begrunnelse".

Denne "søsteren" som var hovedårsaken til dette er ikke nevnt med et eneste ord, hun er jo helt sikkert skyldfri i dette her.

W

morderatorer, det ække vits å sette dette innlegget på skråblikk og generaliseringer, nå sier jeg det bare som er. http://www.dagsavisen.no/innenriks/2003/01...01/703075.shtml

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min første tanke må ha vært at det helt sikkert var en jente som sto bak og trakk i trådene mens hun skjulte seg i kulissene.

Det er jo mulig at broren til jenta bare ikke tålte karen, eller at de har kommet opp i en diskusjon angående dette. Men, innlegget ditt representerer jo bare ditt syn på kvinner. Sier du at hun like godt kunne ha helt rødsprit over og tent på selv? Når det ikke engang er nevnt om hun var til stede eller ikke..... Menn klarer fint å komme opp i situasjoner som denne selv, helt uten hjelp fra oss jenter. Tror nok dette har vært noe mellom de to, uten trådtrekking fra noe hold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At enkelte menn er så eiersyke at de ikke tåler at søsteren sin har en type han ikke liker, eller at typen er så sjalu på broren er vel ikke nødvendigvis hennes feil.

Mannfolk kan jo ikke avskrive seg alt ansvar så fort det er det gale hodet som står for meste parten av "tankegangen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
morderatorer, det ække vits å sette dette innlegget på skråblikk og generaliseringer, nå sier jeg det bare som er.

Du hører hjemme her!

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss bare ta argumentasjonen helt tilbake til en mulig opprinnelse:

Adam skulle aldri ha spist det helvetes eplet.

:lol:

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis Adam ikke hadde spist det eplet hadde vi jo ikke hatt noe å snakke om her da! Hjelpes så kjedelig det hadde blitt!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hvis waco har rett; hvorfor er det da så vanskelig å få mannen min til å gjøre som jeg sier?

*ravna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 år senere...

Herregud! Hvis du ikke vet noe mer om denne saken en du skriver her - kunne da denne søsteren for alt vi vet stått hysterisk og prøvd å få denne karen til å slutte.

Eller kanskje hun ikke var der en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...