Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kjenner slike stikkinger i livmora. De kommer veldig plutselig og kan være veldig vonde, slik at jeg skvetter litt til liksom. Jeg har hele tiden tenkt at det er ligamentsmerter, men har fått forståelse av at disse smertene sitter i sidene nede ved lysken? Noen som har opplevd at de kommer på midten også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har de siste dagene hatt veldig mye stikkinger i magen, ikke i lysken men rundt navnlen. Det har vært ømt og nå stikker det veldig, spesielt på venstre side .

Vet ikke hva det kan være og vet ikke så mye om ligamentsmerter, hva er det?

Skrevet

Ligamentsmerter er smerter i båndene som livmora henger i, og det er vel på sidene. Disse kjenner vi fordi livmora vokser og strekker seg. Men jeg kjenner også plutselige stikk i magen - i livmora tror jeg. Ihvertfall langt nede.

Gjest marthepia
Skrevet

Jeg har også opplevd stikkinger i magen. Det er så man skvetter til av og til. Som regel kommer stikkingene på venstre side. Trodde det var noe galt til å begynne med...

Men da vet jeg det :)

Skrevet

Er snart i uke 12, og jeg har fortsatt krampaktige smerter i livmoren, baade i siden og midt paa. De er noen ganger ganske vonde, litt som mensenkramper, og jeg har noen ganger vurdert aa ta en paracet pg.a dem (kanskje jeg har veldig lav smerteterskel?). Men heldigvis forsvinner de som regel etter noen minutter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...