Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på konsert i kveld, og har veldig lyst til å ha med den nye og store veska mi., men lurer på om den kan bli litt i veien, skal jo stå og hoppe osv. men så har jeg en genser med, i tilfelle det blir kaldt, og da er det greit å ha den i veska i mens.

men tror dere det er lurere å ha en liten veske?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok droppet veska og tatt med meg minst mulig, slik at jeg kan ha d i lommene jeg. Men det er iallefall slik jeg gjør det når jeg drar på konsert.

Men hvis du må ha med veske så er det jo greit at den ikke tar så stor plass da, en genser kan jo knytes rundt livet.

Skrevet

Det ER lurere med en liten veske. Hater folk som drar meg seg store vesker på konsert. Det er trangt nok der i utgangspunktet, om ikke folk skal dra med seg store vesker i tillegg.

Det greieste er faktisk å gi beng i mote og ta med et minimalt utvalg nødvendigheter, og stappe disse i lommene. Du trenger billett, cash (til drikke og evt. konsertstæsj), kredittkort, mobil og husnøkler, og evt. en leppestift eller gloss. Ha på genseren, og knyt den rundt livet hvis du tar den av. Det er ingen som ser på deg og synes du ser dum ut med genser rundt livet, siden de er der for å se artisten(e). Men hvis du har med en svær veske, så kommer du til å få onde blikk...

Catzy

Skrevet

men den er ikke sååå stor altså. heller mellomstor/medium str.

Gjest mariQua
Skrevet

Det er jo bare pes med veske på konsert, jeg hadde helt klart lagt den igjen hjemme.

Skrevet
Det er jo bare pes med veske på konsert, jeg hadde helt klart lagt den igjen hjemme.

:Nikke: Jeg bruker å putte det jeg trenger i lommene, evt en liten veske som ikke er noe bry for hverken meg eller andre rundt. Genser'n rundt livet funker fint det, du er garantert ikke den eneste der med den varianten!

Skrevet
...så hva tror dere?

Jeg tror at du da skal se opp for langfingrete folk som finner veien ned i veska di. Det er ikke så lett å oppdage sånt i spetakkelet som gjerne er på konserter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...