Gjest splæsj Skrevet 22. august 2006 #21 Del Skrevet 22. august 2006 Det der er slemt, du vet det? ← Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 22. august 2006 #22 Del Skrevet 22. august 2006 Dag 5: Aj aj aj. Da holdt det ikke lenger. Våknet tidlig av...du vet...i dag morges. Begynte så vidt å nappe og da var deg gjort. Selvsagt en smule mer avslappet i dag av naturlige årsaker. Konklusjon: Mannens seksualitet kan til en viss grad overstyres med mye viljestyrke og at man ikke gjør noen "tabber". Til tross for det preger avholdenhet hverdagen din i veldig stor grad, og går ut over andre ting. Dessuten blir det bare slitsomt og ingen glede av at hjernen er såpass fiksert på sex hele tiden. Avholdenhet er definitivt ikke verdt det. Budskap: Onaner i vei, gutter og jenter. Det har dere bare godt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest d'Arc Skrevet 22. august 2006 #23 Del Skrevet 22. august 2006 Haha, den dagboka holdt lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 22. august 2006 #24 Del Skrevet 22. august 2006 Dag 5: Aj aj aj. Da holdt det ikke lenger. Våknet tidlig av...du vet...i dag morges. Begynte så vidt å nappe og da var deg gjort. Selvsagt en smule mer avslappet i dag av naturlige årsaker. Konklusjon: Mannens seksualitet kan til en viss grad overstyres med mye viljestyrke og at man ikke gjør noen "tabber". Til tross for det preger avholdenhet hverdagen din i veldig stor grad, og går ut over andre ting. Dessuten blir det bare slitsomt og ingen glede av at hjernen er såpass fiksert på sex hele tiden. Avholdenhet er definitivt ikke verdt det. Budskap: Onaner i vei, gutter og jenter. Det har dere bare godt av. ← Og så er prosjektet over? Du må jo ta prosjektet videre. Nå har du vent kroppen til lengre tid mellom utløsningene, så sannsynligheten for at du klarer å la det gå enda lenger tid til neste gang er jo til stede. Dette er en utfordring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest splæsj Skrevet 22. august 2006 #25 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg vet hvorfor du sprakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 22. august 2006 #26 Del Skrevet 22. august 2006 Haha, den dagboka holdt lenge ← 5 dager! FEM dager! Synes det var greit jeg. *snurt* Og så er prosjektet over? Du må jo ta prosjektet videre. Nå har du vent kroppen til lengre tid mellom utløsningene, så sannsynligheten for at du klarer å la det gå enda lenger tid til neste gang er jo til stede. Dette er en utfordring! ← Som røyking mener du? Usj, orker ikke noe mer nå med det første. Nå skal jeg nyte ja..hø hø. Jeg vet hvorfor du sprakk. ← Javel? Og hvorfor det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest splæsj Skrevet 22. august 2006 #27 Del Skrevet 22. august 2006 Javel? Og hvorfor det da? ← Tja, du sa jo at jeg var slem. Jeg kan være veldig slem, og. :blafre: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 23. august 2006 #28 Del Skrevet 23. august 2006 Da er kanskje ikke dette innlegget postet av deg allikevel da? Tenkte kanskje du var litt engstelig nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 23. august 2006 #29 Del Skrevet 23. august 2006 Som røyking mener du? Usj, orker ikke noe mer nå med det første. Nå skal jeg nyte ja..hø hø. ← Tar du ikke utfordringen!? Din sleipe slange! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 23. august 2006 #30 Del Skrevet 23. august 2006 Men hehe det var morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 24. august 2006 #31 Del Skrevet 24. august 2006 Da er kanskje ikke dette innlegget postet av deg allikevel da? Tenkte kanskje du var litt engstelig nå. ← Det var nok ikke meg, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå