Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 19. august 2006 #1 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg har på følelsen at denne dagboka kan bli litt kort, men er nå litt i gang med å være avholds. Jeg har ikke drevet med noe sex eller noe form for tukleri-tuklera siden torsdag en gang. Dette er altså dag 2, og rapporter kommer fortløpende så lenge det varer. Jeg gjør dette for å teste om en manns seksualitet kan overstyres, eller om seksualiteten overstyrer mannen. Forslag til å få hjernen til ikke å tenke på sex, hverken direkte eller indirekte, mottas med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 19. august 2006 #2 Del Skrevet 19. august 2006 Gratulerer med avholdsdagbok. Skal bli spennende å følge med i ditt ikkesexliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 19. august 2006 #3 Del Skrevet 19. august 2006 Prøve å ikke tenke på sex? Det høres ut som det mest dødfødte prosjektet jeg kan tenke meg. Tisp for avholdenhet: Kolde avrivinger, tenk på mamma/ eventuelt uappetittelige eldre slektninger, Pavlovs hund-forsøk (ta deg i tissen samtidig som du ser på en oppkastklump eller no). Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 19. august 2006 #4 Del Skrevet 19. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 19. august 2006 #5 Del Skrevet 19. august 2006 Endelig en spennende dagbok å følge med på i dette nabolaget!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 19. august 2006 #6 Del Skrevet 19. august 2006 Og det går like bra enda eller? Spent på hvor lenge du klarer å holde deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 19. august 2006 #7 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Joda, holder fortsatt ut. Hvis det blir for ille kan jeg bare gjøre som Hedda sier, eller børste støvet av Ex-phil-bøkene jeg har et sted. På en annen side skal du ikke se bort i fra at jeg får "se i taket-tiss" av å lese Kant om noen dager. Endret 19. august 2006 av Slangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest d'Arc Skrevet 19. august 2006 #8 Del Skrevet 19. august 2006 Dag 2; Du er jo på god vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. august 2006 #9 Del Skrevet 19. august 2006 Care to make it interesting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 19. august 2006 #10 Del Skrevet 19. august 2006 spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 19. august 2006 #11 Del Skrevet 19. august 2006 jeg sier bare du klarer det ikke lenge av ganga med tanke på hvor godt det er, men jeg ønsker djeg lykke til ;D;D;D heia slangen ;X og god natt ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 20. august 2006 #12 Del Skrevet 20. august 2006 Dag 3: Jeg våknet faktisk uten morrabrød i dag, til tross for at "lageret" begynner å fylles opp. Det ser ut som fortengelse fungerer bra så langt. Derimot var det litt skummelt å merke at junior begynte å reagere ved å se hengslete, tynne damer som løp rundt på en friidrettsbane i går. Litt naken hud er tydligvis alt som skal til for øyeblikket. Det blir spennende, hvis jeg klarer å holde ut, å se de nærmeste dagene om slikt går over, eller om det bare blir verre. Tror det beste er å ta en dag om gangen foreløpig, og foreløpig går det faktisk helt greit. Litt rastløs til tider, men det kan jo brukes til noe positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 20. august 2006 #13 Del Skrevet 20. august 2006 Denne må jeg jo bare få med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 21. august 2006 #14 Del Skrevet 21. august 2006 Dag 4: I dag tidlig ved 7-tiden, da jeg skulle stå opp og jobbe, sa junior fra om at det kanskje begynte å bli en stund siden sist. Begynte å tenke usexy tanker og fikk etterhvert stått opp å gjøre det jeg pleier å gjøre om morgen. Såå..hvordan fungerer hjernen? Jo, den blir mer og mer opphengt i damer og sex, dessverre. Selv om jeg klarer meg greit med litt viljestyrke, hadde ikke en jager vært å forakte nå. Hvis kirken før i tiden ville fortrenge seksuelle tanker hos unge, rake menn ved å be dem ha henda over dyna, skjønner jeg godt at effekten ble helt motsatt. Da er det bare for meg å vente i spenning på om dagene framover blir enda verre, eller om kroppen på en måte blir vant med å være avholds. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 21. august 2006 #15 Del Skrevet 21. august 2006 jeg er imponert. Selv ikke jeg som jente ville holdt ut så lenge. Lengste jeg har vært uten sex i mitt forhold er vel 5 dager, men da skjedde det mye rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvet Skrevet 21. august 2006 #16 Del Skrevet 21. august 2006 Lykke til Slangen, det blir spennende å se hvor lenge du holder ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 21. august 2006 #17 Del Skrevet 21. august 2006 morsom dagbok Lukke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest splæsj Skrevet 21. august 2006 #18 Del Skrevet 21. august 2006 Selv om du er avholds er ikke jeg det, ergo står du fritt til å tilfredstille meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 21. august 2006 #19 Del Skrevet 21. august 2006 Så flink du er altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 21. august 2006 #20 Del Skrevet 21. august 2006 Selv om du er avholds er ikke jeg det, ergo står du fritt til å tilfredstille meg. ← Det der er slemt, du vet det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå