Gå til innhold

Gjett hvem som sto

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest beekeeper
Skrevet
Har du sett her?

Ja, men har ikke funnet noe. Har lagt ut annonse mange steder på nettet også, men ikke hørt noe.

Gjest beekeeper
Skrevet

*oppdatering*

Da har vi fremdeles ikke hørt noen verdens ting om eieren til denne kattungen, og den begynner virkelig å finne seg til rette her. Jeg og samboeren har snakket om å beholde den, siden den er fryktelig skjønn og sjarmerende, men jeg er den som holder tilbake. Vi har ivertfall bestemt oss for å beholde den midlertidig (også i tilfelle eieren skulle dukke opp.) Annonser på nettet, lapper overalt, annonse i avisa, det skulle være rart om ikke eieren hadde sett det, men vi har ivertfall ikke hørt noen ting! Naboene våre har alle sett lappene, men ingen vet hvem sin det kan være.

Nå er det bare fryd og gammen mellom de to pusene (etter en lang og turbulent tid) og de sover sammen, koser litt med hverandre og leker veldig mye. Det er så koselig! :hjerte: Den lille er fortsatt forkjølet. Blir den verre nå, så blir det straks en tur til dyrlegen.

Hadde vi hatt en større leilighet skulle jeg ha sagt ja til å beholde den, men jeg føler liksom at det blir for trangt!! Men nå begynner vi virkelig å bli knyttet til den, så jeg er helt sikker på at det blir veldig vondt å gi den fra seg..

Setter pris på navneforslag til en guttekattunge forresten. Selv om den ikke er offisielt vår kattunge, er det ingen grunn til at den skal gå rundt navneløs. Nå går det stort sett i tassen, bolla, tjukken, fjerten osv. (ja, den har litt turbulent mage)

Foreløbig har vi kommet opp med he-man, morten, kurt og fantomet. Vi blir ikke enige.

Skrevet

Syns Emil er fint:)

Rart at dere ikke har blitt kontaktet av noen eiere når dere har gjort så mye for å prøve å finne de:)

Gjest beekeeper
Skrevet

Jeg vil også ha Emil!!!

Men samboeren synes det er stygt... :sjarmor:

han går stort sett under kallenavnet tassen for tiden.

ja, synes det er rart at vi ikke har hørt noe. Det kan være at det er noen veeldig langt unna, eller at noen har dratt på ferie osv.

Jeg aner ikke!

Skrevet

Det kan jo være den er født ute av en villkatt hvis den er så ung? det er jo sommer nå og katter får unger alle mulige rare steder. Rart ikke mora leter da, men det kan jo ha skjedd noe.

Gjest beekeeper
Skrevet
Det kan jo være den er født ute av en villkatt hvis den er så ung? det er jo sommer nå og katter får unger alle mulige rare steder. Rart ikke mora leter da, men det kan jo ha skjedd noe.

Det er nok ikke tilfelle, har hatt katter hele livet og opplevd kattunger som er villkatter også, og dette er ingen villkatt.. Den er dotrent og tam som en innepus.

Gjest beekeeper
Skrevet
Jeg stemmer for He-man! :ler:

Hehe! Ja, den var bænkers altså! helt til vi begynte å rope på den, det klang liksom ikke så bra.. hehe, men bra navn ja!

Skrevet

Jeg har to forslag: Muskatt eller Opus. Fine navn, ikke sant? :)

Skrevet (endret)

Funnet noe navn?

Noen navn jeg har hatt på katter er: Herrkatt (leses i et ord:P med litt trykk på r´ene) og Oskar.

Endret av Yzma

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...