Gjest Gjest Skrevet 19. august 2006 #1 Skrevet 19. august 2006 Hei, dette har nå skjedd tre ganger. Mens jeg ligger i senga, plutselig så komer det mengder med veske nedentil. Det er så mye at det blir en STOR våt flekk i sengen og jeg må opp og hende handuk for å tørke + legge oppå lakenet for at jeg skulle kunne ligge der. Vesken renner rett igjennom lakenet, med en litt mindre slimete våt flekk oppå. Hva kan dette være for noe...
Gjest gjesta Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 Kanskje det er sopp eller en eller annen underlivsinfeksjon... høres ut som du burde ta deg en tur til legen å få en GU.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #4 Skrevet 20. august 2006 Ikke for å skremme deg, men Gonorré kan gi mye utflod blant annet. Hvis det ikke er sånn at du har dette alltid, og ikke bare nå.
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 gonoreè er det nok ikke. Har hatt samme partner i 7 år.... og nei han har nok ikke vært utro Har sopp av og til, men det er noe helt annet... svie og kløe etc. Dette er bare helt rart, ikke ubehagelig annet en at det kommer MASSE utflod. Nå er det dog ei uke siden sist det skjedde, men lurer fælt på hva grunnen er...
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #6 Skrevet 23. august 2006 Du har ikke ligget i badekaret samme kveld, da??
Gjest bente85 Skrevet 25. august 2006 #7 Skrevet 25. august 2006 Også må man huske på det at det er normalt at utfloden kan forandre seg. Dette hørtes ikke så godt ut da. Vanskelig og si hva det evt. kan være..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå