Leanne Skrevet 20. august 2006 #21 Skrevet 20. august 2006 jeg vil nok anbefalle å unngå usunne pålegg så lenge som mulig. 1åringer trenger ikke få smake sjokolade pålegg... Hvis du har smør på brødskiven og har på en skive hvit/ brun ost og dytter den litt ned, så festes den ganske bra på brødskiven. Kokt skinke, servelat, fiskepudding er også grei mat. Av smøre pålegg kan du jo bruke makrell i tomat, kaviar, forskjellige typer leverpostei, most banan, forskjellige typer smøreost, moste fiskeboller. Ellers er jeg enig med Evelina når hun skriver at 1åringer ikke trenger å få skåret av skorpen, eller få mat i terninger. Del brødskiven i to og lær barnet å spise den med skorpe.
MAcy Skrevet 20. august 2006 #22 Skrevet 20. august 2006 VI har en på tre og jeg synes også det er veldig greit med mat som henger fast. Vi har valgt å ikke gi han sjokkoladeprodukter, de er usunne og han vil tidsnok begynne å spørre etter de men per nå har vi ikke det i skapet. Ellers er beaconpostei, kyllingpostei, leverpostei,banos,kaviar,div smøreoster,honning,peanøtt smør,makrell i tomat og prism(totyper)veldig poppulære.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå