Gjest 235 Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Var på en konsert for noen uker siden, og hadde på sko som skrapet opp hælen på siden. Det ble skorpe etter noen dager, men den blir jo ikke mindre, er ennå en tjukk og stor skorpe. Hvor lenge er det normalt å ha et sår?
Caboodle Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 "Normalt" er det vel ikke noe som heter. Du har dine groceller, og jeg har mine groceller. Mine sår gror relativt raskt, mens noen ganger tar det lengre tid. Har jeg tatt av skorpa, har det faktisk blitt grodd under den, så du kan vel prøve?
Gjest 235 Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 "Normalt" er det vel ikke noe som heter. Du har dine groceller, og jeg har mine groceller. Mine sår gror relativt raskt, mens noen ganger tar det lengre tid. Har jeg tatt av skorpa, har det faktisk blitt grodd under den, så du kan vel prøve? ← Gjorde det rett etter at jeg skrev innlegget...
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 En venninne av meg hadde et sår som ikke ville gro. Hun fikk rosen, så sikkert greit å følge med.
Gjest 235 Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 En venninne av meg hadde et sår som ikke ville gro. Hun fikk rosen, så sikkert greit å følge med. ← Rosen?
Gjest 235 Skrevet 18. august 2006 #7 Skrevet 18. august 2006 Rosen ← så ikke ut som noen jeg bør satse på å få
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #8 Skrevet 18. august 2006 Så lenge det så greit ut under skorpa er det ikke no problem. Men man skal være obs på gnagesår for de kan føre til mindre hyggelige ting som rosen og sepsis. Alle sår burde renses regelmessig, og man burde være obs på ha som faktisk befinner seg under skorpa. Det kan nemlig danne seg masse puss som kan danne en real bakteriell infeksjon.
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2006 #9 Skrevet 18. august 2006 så ikke ut som noen jeg bør satse på å få ← eh, nei. Sats heller på en annen hest
Gjest 235 Skrevet 18. august 2006 #10 Skrevet 18. august 2006 eh, nei. Sats heller på en annen hest ← Nå lo jeg høyt faktisk, så ved nærmere ettertanke er det sikkert ingen dum ide å legge seg da...
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2006 #11 Skrevet 18. august 2006 Nå lo jeg høyt faktisk, så ved nærmere ettertanke er det sikkert ingen dum ide å legge seg da... ← Kjenner følelsen! Overtrøtt på KG. Ser for meg en mor sitter og formaner datteren sin om at hun skal passe seg for fremmede menn, ikke fryse på midten etc. Også legger hun til med en streng tone: "også du, rosen - deeet trenger du IKKE satse på å få altså".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå