Gjest gjest1 Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Klarer du å gjenkjenne skrivemåten til brukerne? Da tenker jeg på, dersom en bruker har skiftet nick f.eks,men du vet ikke hva det nicket er. Klarer du da se det på innleggene at dette må da være hennes innlegg, hun som hadde det nicket før. Skjønner dere hva jeg mener? Dette emne har sikkert vært oppe før.
tuji Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Det er i hvert fall en bruker jeg alltid kjenner igjen, pga en viss skrivefeil.
Gjest Bellatrix Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Ja, på noen brukere så gjør jeg det.
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 (endret) Klarer du å gjenkjenne skrivemåten til brukerne? Da tenker jeg på, dersom en bruker har skiftet nick f.eks,men du vet ikke hva det nicket er. Klarer du da se det på innleggene at dette må da være hennes innlegg, hun som hadde det nicket før. Skjønner dere hva jeg mener? Dette emne har sikkert vært oppe før. ← Noen gjenkjenner man lett. Enten på grunn av spesielle fraser, spesiell setningsbygging eller konsekvente skrivefeil. Disse gjenkjenner man også avlogget, i den grad det er interessant (hvilket det ikke er, bortsett fra at det er litt festlig når personene skriver avloggede støtteinnlegg til seg selv med akkurat de samme feilene som ellers, dog i en annen farge når det gjelder en av disse). Tematikk er selvsagt også gjenkjennelig. Mange ville gjenkjent Far til 2 selv om han skiftet nick til Tante til 4, og Bønna ville man gjenkjent på tematikken enten han skiftet nick til Christianus eller Rasistleninist. Arkana ville også gjenkjennes på oppskriftene selv med nicket Junkfoodqueen. Og mange ville gjenkjent meg på grunn av de dårlige, alltid sexfikserte ordspillene. For eksempel. Endret 18. august 2006 av Kvinneguden
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 Klarer du å gjenkjenne skrivemåten til brukerne? ← Ja.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 18. august 2006 #6 Skrevet 18. august 2006 Det er et par stykker jeg kjenner igjen.
Arkana Skrevet 18. august 2006 #7 Skrevet 18. august 2006 Ja, jeg har kjent igjen et par stykker som har skiftet nick og det er vel et par til jeg ville kjent igjen hvis de også hadde gjort det. Som Kvinneguden er det stort sett setningsoppbygging og konsekvente skrivefeil som gjør folk gjenkjennelige, noen har også veldig spesielle meninger som de tydelig prøver å skjule helt i starten av et nickbytte, men etterhvert klarer de liksom ikke å holde seg.
Gjest gjesta Skrevet 18. august 2006 #9 Skrevet 18. august 2006 Ikke her inne. "Kjenner" ikke så mange her, men på iform.no gjør jeg det på noen.
Gjest Cristoph Skrevet 18. august 2006 #10 Skrevet 18. august 2006 jeg skjønner ikke at dere kan kjenne igjen en annen bruker. dessuten så har mange veldig like skrivestiler. og vil man logge ut å være anonym så er det da bare å skifte skrivestil??????
Gjest gjest1 Skrevet 18. august 2006 #11 Skrevet 18. august 2006 Ja. Hva brukeren skriver spiller selvsagt også inn.
Festus Skrevet 18. august 2006 #12 Skrevet 18. august 2006 Kan nok ha mistanker, men har ikke vært her inne lenge nok til å gjenkjenne helt sikkert.. Kanskje etterhvert??
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 18. august 2006 #13 Skrevet 18. august 2006 Har da kjent igjen noen. Som da Valhalla ble Utenriksmedister, eller Dum Perignon ble Statsmedister.
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2006 #14 Skrevet 18. august 2006 Jeg har visstnok blitt kjent igjen som Pipers alter ego, men jeg gir nå katta... Om folk absolutt vil tro på eventyr, så får de tro på dem, samme hvor utrolige de er. Om jeg kjenner igjen andre brukere? Jeg går ikke bevisst inn for det, men har ved et par anledninger kjent igjen gjester jeg har diskutert med. En av gjestene er forresten lett å skille ut fra alle de andre mht språkbruk, tematikk og generell atferd. Strengt tatt bryr jeg meg ikke.
Gjest Neffi Skrevet 18. august 2006 #15 Skrevet 18. august 2006 noen har også veldig spesielle meninger som de tydelig prøver å skjule helt i starten av et nickbytte, men etterhvert klarer de liksom ikke å holde seg. ← he he Kjenner både igjen meg selv og flere andre Jeg kjenner selv igjen mange.
Trampe Skrevet 18. august 2006 #16 Skrevet 18. august 2006 Jeg kjenner igjen enkelte, av grunner nevnt over.
Gjest Aerin Skrevet 18. august 2006 #17 Skrevet 18. august 2006 Har bare kjent igjen et par, men det er brukere jeg har "kjent" godt før de ble borte, og registrerte seg på nytt.
Gjest gjest1 Skrevet 18. august 2006 #18 Skrevet 18. august 2006 Det er sikkert mange som kan gjenkjenne meg. Jeg er gammel bruker med nytt nick.
punktom Skrevet 18. august 2006 #19 Skrevet 18. august 2006 Det er sikkert mange som kan gjenkjenne meg. Jeg er gammel bruker med nytt nick. ← Er det vinterfjerten?
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2006 #20 Skrevet 18. august 2006 Har kjent igjen et par brukere, både etter nickskifte og som uinnlogget. Men det har også hendt et par ganger at jeg har tenkt om gjesteinnlegg at "hei, det der ligner på meg" i skrivestil eller ordvalg så sikker kan man tydeligvis aldri være
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå