Gå til innhold

Tungekyss og utroskap


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Lurer litt på en ting.

For mange år siden hadde jeg en ONS med ei som gikk på samme skole som meg (siste år på gymnaset), og etter en fest ble hun med meg hjem. Ting "utviklet seg", men før sexen kom i gang, sa hun at hun ikke ville tungekysse, for det var "for personlig", og hun hadde type. Men sex hadde vi (ok, jeg burde ikke fortsatt når jeg visste hun var opptatt, men det er en annen sak...).

Dette fenomenet har jeg hørt flere vært borti, og i ettertid har jeg tenkt en del på hvordan det kan ha seg at noen jenter tydeligvis synes det er greit å ha sex så lenge man holder seg unna tungekyss. Har en mistanke om at kjæresten deres ville foretrukket det motsatt vei...

Flere synspunkter på dette?

(dette er ikke en "angripe-alle-jenter-som-er-samme-ulla-hele-gjengen-tråd....")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hver sin syk...............

Klining og knulling med andre enn den du eventuelt er opptatt med er vel i bunn og grunn utroskap pr definisjon. Om det kan graderes? Tja.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_laini_*

Ja for en merkelig moral.. Har også hørt om det, men personlig syns jeg det er tull. Er det noe man har plukket opp fra de prostituerte som syns kyss er for personlig?

Det kan jeg på en måte forstå, siden det er så utrolig mange ekler personer de nok kommer borti. Men for en som går frivillig med deg og hvor dere har en gjensidig tenning kan jeg ikke forstå at det å ikke kysse er MINDRE utro.

Snakk om å stikke hode i sanden.............

Kyssing er personlig, men å være naken med noen og ha samleie er MYE mer personlig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lol_*

har vært borti jenter som ikke vil kysse, ikke pule, men munnsex er ok så lenge de har kjæreste. de suger og svelger og lar seg slikke villig i vei :forvirret: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært borti jenter som ikke vil kysse, ikke pule, men munnsex er ok så lenge de har kjæreste. de suger og svelger og lar seg slikke villig i vei :forvirret: .

Trodde du skulle skrive at du har vært borte i jenter som ikke ville hverken det ene eller det andre :ler: .

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde et forhold (seksuelt) til en fyr i nesten et år - og han ville ikke kysse fordi han mente det ble for personlig og følelsesmessig. Men sex ville han ha ja!!!

Jeg for min del syns at kyssing hører med til en seksuell akt. Både før og etter og under.

Begge deler er ekstremt personlig og følelsesmessig.

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilSweetie

Dette var veldig pussig...og jeg forbinder det også med prostituerte som ikke vil kysse. Er ikke i tvil om at det hadde vært bedre om kjæresten min kysset en annen, enn at han hadde hatt sex med en annen! (Hadde han hatt sex med en annen ville jeg regnet med at de også hadde kysset....)

Jeg har faktisk opplevd det motsatte, på en måte. Da jeg var singel var jeg på en fest og var veldig full, og det var en som veldig hardt prøvde å kysse meg. Jeg nektet igjen og igjen, men han ga seg ikke (og jeg var for full til å gjøre noe lurt, som å gå). Etterhvert endte det likevel opp med at han tafset på meg, som jeg ikke orket å si nei til. Og da følte jeg meg som en prostituert som lot han tafse på meg, men ikke kysse meg, så jeg lot ham kysse meg også pga det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker fra et program jeg så på tv at denne prostituerte som de fulgte ikke ville kysse med sine kunder da hun ikke ville bryte ned hennes personlige sfære. Jeg kan godt forstå dette og skjønner hvorfor en som tar betaling for sex ikke ønsker å kysse. For det første er dette HELT ukjente mennesker som kan være smittet av ALT mulig, også sykdommer som smitter ved kyssing.

Når jenter som mener at det blir personlig ved kyssing lar seg knulle, suger, får sæd i seg enten vaginalt eller oralt i visse tilfeller sier at de synes kyssing blir for personlig. Ja da snakker vi om noen utrolige grunne og helt tåpelige jenter som etter min mening har missforstått ALT her i livet.

Skulle min samboer komme hjem til meg og fortelle meg at hun hadde vært utro mot meg, og i det hun forteller dette spør jeg hva hun har gjort. Hun forteller meg at hun traff denne karen som hun ble med hjem og de knullet uten kondom, hun sugde ham og han sprutet henne i munn og i skjeden. Hvor hun så sier at dette var en missforståelse som aldri kommer til å skje igjen, og du skal vite min kjære at jeg kysset aldri med ham!!!!!!

Jeg hadde for å være helt ærlig angret hele mitt liv på at jeg noen gang kunne ha vært sammen med en jente som var så potte tett og utrolig dum. Noen jenter tror tydeligvis at det å kysse ikke er en personlig greie da de kliner med alt og alle når de er ute på byen, mens andre gir sine godsaker til alt og alle men ikke et kyss. Nei jeg blir mer og mer overrasket over hvor mange dumme mennesker som finnes, det alle enkleste ville jo vært å droppe utroskapen. Mangler det spenning i sexlivet, så snakk sammen få en pertner til i sengen, be den andre om å kle seg ut, knulle hverandre sanseløs ute i naturen eller gjør forandringer, men ikke vær utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Buster, jeg er grunn, helt tåpelig, potte tett og utrolig dum :vinke:

Nå skal sant sies at jeg ikke er ute etter å sette folk i en bås eller dømme folk, men dette er min mening. Jeg er av den typen som ikke ville hatt noe seksuelt med en person som jeg ikke hadde følelser for, så egentlig er jeg bare enda mer reservert enn du er. Det som plager meg litt er at jeg ikke forstår dette med at kyssing er så utrolig personlig, sett i forhold til annen seksuell aktivitet.

Hvordan kan en som feks suger og svelger på en ONS som et eksempel, forklare at vedkommende ikke ville kysse da dette blir for personlig? Jeg ville jo mene at det ikke finnes noe mer personlig, avslørende, åpent en å skulle bedrive oralsex. Når man har en annens persons kjønnsorgan inne i munnen, som er samme sted som en tunge skal inn ved tungekyss eller lepper møtes ved vanlig kyssing. Hvordan kan dette påstås å ikke være veldig personlig, kanskje det er meg det er noe galt med eller jeg som ikke følger med i tiden, men denne skjønner jeg ikke.

Endret av Buster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Christina_*

Tungekyss føler jeg er veldig personlig. Det gir jeg kun dersom jeg har veldig sansen for fyren sin væremåte - og at tiltrekkningskraften er stor. Jeg må altså "falle" for fyren for at jeg gir han tungekyss..

På en ONS er det ikke snakk om at hun liker væremåten din gjerne, kanskje hun kun var tiltrukket , - da vil hun nok ikke tungekysse deg..

eller så hadde hun dårlig samvittighet ovenfor typen sin, da vil hun heller ikke kysse deg. Jeg tror mest på at hun hadde ekstremt dårlig samvittighet ovenfor typen sin, at det var derfor hun ikke tungekysset deg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid
Enig! Av 2 onder, tror jeg de fleste ville omvendt. Merkelig oppførsel spør du meg. Men fy dere begge!

Mogens.

Fy dere begge? Hva hvis hun dama har kjæreste og likevel har de et åpent forhold hvor de begge kan kose seg med andre? Vet vi noe om dette. Ikke sikkert dette var så gale, vi skal ikke alltid være ute med pekefingeren før vi vet..... Og det med kyssinga kan være at det er der de har satt grensa.... folk er forskjeldige vettu....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...