Gå til innhold

Svimmel og kvalm

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ca 3 timer etter jeg har spist, noen ganger bare 1 time, begynner jeg å bli kvalm. Etterhvert kaldsvetter jeg også blir jeg skikkelig uggen. Hendene småskjelver også. Ikke slik at folk ser det, men slik at jeg merker det om jeg bruker en datamus. Er jeg i situasjoner hvor jeg står eller må sitte anstengt, så kjenner jeg på en måte at "blodet renner ned fra hodet" og jeg får vann i munnen som jeg får før jeg kaster opp. Om jeg ikke skifter situasjon da så har det skjedd av jeg bevimer. Spiser jeg, enten måtid eller bare en munfull med sjoklade, vaniljesaus osv, så blir jeg normal igjen.

Dette er vel ikke normalt? Jeg har hele livet blitt kvalm viss jeg venter for lenge med å spise, men jeg synst det har tatt seg opp de siste månedene. Jeg spiser ca 4 måltider pr dag og likevel får jeg disse greiene ca 2-3 ganger daglig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ha for høy insulinproduksjon. På en måte det motsatte av diabetes. Gå til lege!

Skrevet

Jeg har det også sånn!

Kanskje ikke på samme måte som deg, ikke så voldsomt fort, men symptomene er de samme!

Skrevet

Jeg har det sånn. Jeg får lavt blodsukker.

Blir lett sint og. Irritert. Så jeg bruker ofte å ha med meg en bolle eller en liten sjokolade. Ett eller annet til jeg kommer hjem. Eller kjøper meg noe.

Tror ikke det er så unormalt. For jeg har ikke sukkersyke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...