Gå til innhold

Utsette mensen ved brul av P-ring

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har tatt p-piller i mange år, og vurderer å be om p-ring.

Jeg lurer på om man kan utsette mensen med p-ring

Også lurer jeg på om noen som har fått så store bivirkninger av Yasmin at dere måtte slutte, har hatt samme type bivirkninger av p-ringen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved p-ringen utsetter man mensen ved å sette inn en ny ring på den dagen man tar ut den gamle, i stedet for å la det gå en uke uten. Akkurat som man ved p-piller utsetter ved å begynne rett på nytt brett. Så det går helt fint :)

Skrevet

Ikke noe problem å utsette med p-ring, nei. :)

Jeg brukte tidligere Yasmin, som ga meg voldsomme humørsvingninger og soppinfeksjoner i ett sett. Tidligere brukte jeg Trionetta, som jeg også fikk humørsvingninger av. Har ikke hatt problemer med p-ringen i det hele tatt, det er en helt annen verden! Tror det er fordi hormonmengden er så mye mindre. Men det er veldig individuelt hvordan de forskjellige merkene fungerer for folk, har et par venninner som overhodet ikke er likte p-ringen.

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg har forsøkt alt av prevansjon, og det eneste som fungerer 100% for meg er p ring. Jeg glemmer stadig (som regel for å være helt ærlig) å ta ut ringen til rett tid, og da kommer jo ikke mensen heller.....så det funker fint med utsettelse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...