neris78 Skrevet 19. august 2006 Forfatter #21 Skrevet 19. august 2006 Nei jeg synes den var veldig veldig lite fin!! Den er gammeldags og sikkert klam og ekkel å både sitte og ligge i! Finn noe annet! ← Falt liksom skikkelig for den jeg da, så tenkte jeg skulle bestille den i morra. Gleder meg
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #22 Skrevet 20. august 2006 Mange fine sovesofaer for tida, den fra Ellos krever vel sin stil, bildene i katalogen gir sikkert inspirasjon til det. Selve sovedelen ser litt spinkel ut i understellet. Det kan jo hende at den ikke varer så lenge da, og at du bare sitter igjen med en sofa og ødelagt sove del etter hvert. Du skal også montere den selv, det må vel gjøres ordentlig slik at det ikke blir "slark"... Når det gjelder de andre modellene som er vist her har jeg prøvd den blå fra Ikea, og den var hard i stoppingen, litt for hard etter min smak. Den røde fra bohus er fin å sitte i, de har en lignende på fagmøbler (husker ikke helt navnet men sjekk på fagmobler.no) som også er bra både å sitte og å sove i. Understellene må være solide hvis sofaen skal holde, det er ihvertfall min erfaring.På disse to trekkes de frem og opp med en løkke. Virket veldig enkelt og greit når man først skal re opp og legge sofaen sammen. Ryggvennlig ! Sofaene virker større enn andre sovesofaer, senga blir som en vanlig dobbeltseng ( ikke 1 1/2 ) men det er egentlig bare en fordel i hvertfall for gjestene :-) Lykke til hva du enn velger
*Ariel* Skrevet 20. august 2006 #23 Skrevet 20. august 2006 Du får en penere en som er enklere å slå ut, mer solid og ganske sikkert bedre å ligge på for nøyaktig halve prisen på IKEA. Fågelbo sovesofa. ← Men den er ikke noe god å sitte i.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #24 Skrevet 20. august 2006 Men den er ikke noe god å sitte i. ← Det synes vi, så det er nok litt smak og behag.
Buster Skrevet 21. august 2006 #25 Skrevet 21. august 2006 Nå skal ikke jeg være ekkel med deg, men denne sovesofaen som du hadde linket til var ikke spesielt pen. Nå som alle de store møbelkjedene har stor salg hadde jeg heller brukt bilen og kjørt rundt og sett hva de hadde og tilby. Ikke bare var den lite pen, men den var av den typen som kunne passet inn i en skikkelig "kneipe" (brun pub)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå