Gå til innhold

Fin sovesofa?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke helt min stil, men den ser vel ikke ut som en sovesofa når den ikke er en seng.

Skrevet

Dem har en finere en på IKEA til ca. samme prisen, og den leveres i stoff.

Skrevet

Nei, vær så snill! Pardon my french, men denne er forferdelig!

IKEA har, som andre her også nevner, mange andre alternativer som jeg vil tro er bedre både m.h.p. pris, kvalitet og utseende.

Skrevet

Det er absolutt ikke min smak, men det viktigste er jo at du liker den? Problemet med å kjøpe gjennom Ellos er vel at du ikke har mulighet til å prøve den før du kjøper den. Hvis du har ei IKEA i nærheten, vil jeg absolutt anbefale deg en tur dit, slik at du også kan prøvesitte og prøve å slå den ut.

Det er stor forskjell på sovesofaer fant jeg ut, da vi var på jakt etter en i fjor. Vi fant til slutt en billig en hos IKEA, som også er veldig behagelig å ligge på!

Skrevet

Vi trenger også en sovesofa, kunne tenkt meg noe som dette, men er ikke helt sikre...

Den sofaen du har lagt til her, var ikke min smak...

Skrevet

Du får en penere en som er enklere å slå ut, mer solid og ganske sikkert bedre å ligge på for nøyaktig halve prisen på IKEA.

Fågelbo sovesofa.

Skrevet

Viktig ting når man skal kjøpe sovesofa:

Madrassmål når utslått MÅ være minst 195 cm lang. Helt håpløst å sove når sengen er for kort!

Skrevet

Fikk ikke opp bilde jeg

:klø:

Skrevet

Trekket er av kunstlær (=plast).:redd: Det kan umulig være hverken pent eller behagelig.

Jeg syns den rett og slett var skrekkelig. Ville også tenkt meg om to ganger før jeg kjøpte sofa på postordre- det er vel greit å prøvesitte den?

Skrevet

Ikke helt min stil den sofan der.

Men vi er også på utkikk etter sovesofa. Problemet er bare at alle de jeg liker best er svindyre! Jeg skal jo bare ha den på et gjesterom så da trenger den ikke være så dyr. Fant en på IKEA , Lycksele, som ser grei nok ut. Men de litt billigere variantene er ente vonde å ligge på (og det går jo ikke) eller så er de litt "fjortis" i designen. Vanskelig altså...... :forvirret:

Skrevet

Beklager Neris78, men skal jeg si min ærlige mening syns jeg ikke sovesofaen var fin. I tillegg syns jeg du får lite igjen for pengene.

Husmusa

Skrevet
Ikke helt min stil den sofan der.

Men vi er også på utkikk etter sovesofa. Problemet er bare at alle de jeg liker best er svindyre! Jeg skal jo bare ha den på et gjesterom så da trenger den ikke være så dyr. Fant en på IKEA , Lycksele, som ser grei nok ut. Men de litt billigere variantene er ente vonde å ligge på (og det går jo ikke) eller så er de litt "fjortis" i designen. Vanskelig altså...... :forvirret:

Vi har en Lycksele. Den er veldig god å ligge på og let å slå ut. Det eneste minuset for oss er at den mangler armlener.

Skrevet
Vi trenger også en sovesofa, kunne tenkt meg noe som dette, men er ikke helt sikre...

Den sofaen du har lagt til her, var ikke min smak...

Sånn som dette har jeg også lyst på. Min kjære var litt skeptisk til fargen, kan jo bli lei. Men skal snart avgårde og kikke på den... :)

Den trådstarter hadde syntes jeg var grusom. Beklager, men hver sin smak.

Skrevet
Sånn som dette har jeg også lyst på. Min kjære var litt skeptisk til fargen, kan jo bli lei. Men skal snart avgårde og kikke på den... :)

Den trådstarter hadde syntes jeg var grusom. Beklager, men hver sin smak.

Er litt usikker på fargene vi også, og stoffet... Har noen på living også som er i samme stil.

Skrevet

Off dette er noe av det styggeste jeg har sett. veldig gammeldags

Skrevet

Du kan få laaaangt finere sofaer til bedre pris. For ikke så lenge siden var jeg med en venninne på sovesofajakt. Jeg vet ikke hvor i Norge du bor, men vi fant et par veldig fine på A-møbler i Oslo, tror den dyreste kostet 7500 og den var i semsket skinn og sengedelen virket mye mer stødig og behagelig enn den fra Ellos. Ikea har et par som er helt ok. I Oslo har du også en butikk nært sentrum som heter Sovesofaspesialisten. Skeidar hadde også en del fine.

Skrevet (endret)

Nei jeg synes den var veldig veldig lite fin!! Den er gammeldags og sikkert klam og ekkel å både sitte og ligge i! Finn noe annet! ;)

Endret av Elodi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...