superlove Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Vi har fått tak i en svart Rolls royce veteranbil. Og lurer veldig på hvordan vi skal pynte. Har lyst på brede hvite bånd i sløyfe foran og bak. Noen som vet hvor dette kan skaffes? Hvordan blir dere fraktet, og pyntes fremkomstmiddelet?
MAcy Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 Vi skal ha en gammel A-Ford som navoen har, han er en koselig gammel mann i 70 årene som kjører endel i bryllup. Regner med det blir litt bjørke greiner eller noe slikt, ikke egentlig tenkt så nøye over det, har god tid!!
Amalie_85 Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Visst jeg noen gang blir gift skal det være en type 2 tror jeg
Gjest Gjest_milla_* Skrevet 18. august 2006 #6 Skrevet 18. august 2006 Vi har fått tak i en svart Rolls royce veteranbil. Og lurer veldig på hvordan vi skal pynte. Har lyst på brede hvite bånd i sløyfe foran og bak. Noen som vet hvor dette kan skaffes? Hvordan blir dere fraktet, og pyntes fremkomstmiddelet? ← Snakk med sjåføren (regner med at eieren selv vil kjøre bilen), han vet sikkert. Men hvorfor vil du "pynte" bilen med hvite bånd? Bilen dere har valgt er jo så flott i seg selv, at slike bånd kan vel bli litt i meste laget...? milla
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #7 Skrevet 18. august 2006 Vi har kjøpt en "beylluppakke" der vi skal gfte oss...da følger det med en hvit limo...egentlig syns jeg det er super harry men jeg gidder ikke betale noe ekstra for en annen bil.... Vi har fått tilbud om å bytte ut limo'en med (dette er jo Disney) Askepott sin "glass carriage" med hvite hester forran.....til den nette sum at 13.000kr ............tor vi dropper det....
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #8 Skrevet 18. august 2006 Huff der ble det mye feil....bryllupspakke skulle det være.... Og det var meg *Emma*
Floja Felíz Skrevet 18. august 2006 #9 Skrevet 18. august 2006 Vi skal ha brannbil , og pyntingene tar brannmennene seg av. Blir vel hvit sløyfe og bokser i et tau bak tenker jeg.
Gjest Gjest_Tessa_* Skrevet 18. august 2006 #10 Skrevet 18. august 2006 Vi hadde stilig mørk blå Jaguar, sjåfør i uniform og med gulltann fulgte med på kjøpet. Han vartet opp med flaskevann og sjampagne, og hjalp bruden både inn og ut av bilen. Hi Hi
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #11 Skrevet 18. august 2006 Vi skal ha brannbil , og pyntingene tar brannmennene seg av. Blir vel hvit sløyfe og bokser i et tau bak tenker jeg. ← Utrolig bra!! JEG VIL OGSÅ kjøre brannbil! milla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå