Gå til innhold

Mens vi venter på spiren...


neris78

Anbefalte innlegg

Hei

Har lest litt her i forumet og sett at mange har spennende prøvedagbøker. Dette vil jeg henge meg med på!!

Jeg og min samboer har satt i gang prøvingen og vi håper på et barn i løpet av 2007 :forvirret:

Vi har vært sammen i 7år, jeg er 28 år og samboeren min er en del år eldre enn meg. Vi har prøvd et halvt års tid, men ingen resultater enda. Hadde en SA før sommeren, og det gjorde at vi mistet motet litt :tristbla:

Jeg håper å kunne treffe likesinnede her inne, så vi kan utveksle bekymringer og erfaringer.

Velkommen innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Velkommen inn i dagbokverden!!

Høres ut som om vi er i en ganske lik situasjon.. Jeg er 25 snart, og sambo er maaange år eldre en meg... Vi har prøvd i snart ett år, men hadde en SA for 4-5 mnd siden tror jeg..

Spennende med ett nytt "fjes" :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at noen besøker meg :)

Ser ut til at vi er i samme situasjon ja, da blir det spennende å føge med på hverandre fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:velkommen:

Dette er absolutt stedet å være for prøvere! Selv om vi alle gjerne vil flytte til graviditet... :sjenert:

Lykket til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

Håper det klaffer fort for dere :) Lykke til med testingen til uka, skal nok følge med  ;)

Velkommen til min dagbok :) Trenger virkelig lykkeønskning ja, takk for det :)

Velkommen!

Håper det spirer snart :klem:

Velkommen til deg også :) Håper virkelig det spirer snart her ja. Kjenner jeg har veldig lyst på et positivt svar denne mnd

:velkommen:

Dette er absolutt stedet å være for prøvere! Selv om vi alle gjerne vil flytte til graviditet... :sjenert:

Lykket til!

Velkommen til deg også :) Håpe på å bli flyttet til graviditet veldig snart jeg også :forvirret:

Da er det lørdagskveld og jeg og samboeren min skal ha en rolig kveld hjemme i dag. I går var vi i 30års dag til en venn av oss, så det ble seint og vi har tatt dagen som den kom i dag.

Vært en tur i byen og handlet litt i dag da, har så lyst til å kjøpe mammklær, men kan jo ikke det enda da. Kjøper litt store klær da, så jeg er sikker på at jeg får brukt de litt dersom planen vår går i orden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper litt store klær da, så jeg er sikker på at jeg får brukt de litt dersom planen vår går i orden ;)

Ja, det kan lønne seg! Jeg måtte ha ny bukse etter sommeren (da jeg skjønte at posen med mammaklær kunne bli liggende innerst i skapet litt lenger), og kjøpte ny bukse i altfor stor størrelse og med rikelig plass til en voksende mage. For den vokser visst uansett hos meg. Myyyye sjokolade. Så nå slipper jeg i alle fall å tenke på at jeg har spist litt mye i sommer :hoho: Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tusen takk for alle besøk!! Prøvingen er fortsatt i full gang for meg! Er litt trist for tiden, for det ser ikke ut til å funke:( Man blir så lei av å gå å tenke på det hele tiden! Tror jeg skal slutte og fokusere så veldig på det, og bare la det gå sin gang! Man kan jo bli gal av å telle dager, regne osv...

Men jeg håper og håper... Selv om det ikke finket denne måneden heller, betyr ikke at jeg skal gi opp. Vi har så veldig lyst til å bli foreldre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei neris78 :)

Ja, man kan bli litt smågal av å telle dager og man glemmer ofte at å ha det moro :)

Du må ikke gi opp selv om det kanskje ikke går første gangen. Det ordner seg alltid til slutt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...