Anglofil Skrevet 17. august 2006 #21 Del Skrevet 17. august 2006 Begynner 2. året på allmennlærerutdanningen. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 17. august 2006 #22 Del Skrevet 17. august 2006 1. året på byggingeniør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirito Skrevet 18. august 2006 #23 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg begynner på mitt tredje årsstudium på Høgskolen i Østfold, skal bli adjunkt/faglærer. Går kunst og håndverk i år, også blir det PPU neste år. Så er jeg ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 19. august 2006 #24 Del Skrevet 19. august 2006 Studerer interiørarkitektur, begynner på en master ved Kunsthøgskolen i Oslo neste uke og når jeg om to år er ferdig der har jeg studert i 9 ( ) år... Sånn er det når man ikke vet hva man vil når man begynner å studere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 20. august 2006 #25 Del Skrevet 20. august 2006 begynner på 2. året på markedsføring og salgsledelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 20. august 2006 #26 Del Skrevet 20. august 2006 Mange som går i Halden jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 21. august 2006 #27 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg går ikke på høyskole eller noe sånn, men det jeg gjør er jo det å studere det ògså! Jeg studerer til å blir stylist, jobber som lærling, skal gå make- up privatskole. Også vil jeg prøve å ta noe innen mote også, men det er ikke så mye av å velge i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 21. august 2006 #28 Del Skrevet 21. august 2006 Begynte akkurat på 2.året på allmennlærarutdanninga, Høgskulen i Volda. Har i tillegg et semester sam.fag, som går inn i den utdanninga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #29 Del Skrevet 21. august 2006 Har nettopp begynt 2. året revisorstudiet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sacred Skrevet 24. august 2006 #30 Del Skrevet 24. august 2006 1. år juss i Lillehammer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå