Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Fruktfat
Skrevet

ja, rett og slett, hva studerer du? og hvor lenge har du studert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettopp begynt på bioingeniør! :-D *gleder seg masse*

Skrevet

Går andre året på PPU-deltid. Er altså snart ferdig med min 5 årige universitetsutdannelse.

Skrevet

Jeg skal studere engelsk, jeg begynner på mandag. Det blir mitt første møte med studenttilværelsen og jeg gleder meg veldig. Samtidig som det er litt skummelt.

Skrevet

Studerer juss på tredje året.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Har studert to grunnfag, og nå har jeg begynt på sykepleie! Tror det blir en spennende høst!

Gjest Huldali
Skrevet

Jeg studerer sosialt arbeid (sosionom) på tredje og siste året.

Skrevet

jeg begynner på fjerde året på allmennlærer, skal ta samfunnsfag.

Skal faktisk bli herlig å begynne på skolen igjen, lei av å stå i butikk nå...

Skrevet

Jeg studerer juss. Går på "gammel" studieordning (96-ordningen), så skal begynne på 6. - og siste ! - året nå :)

Skrevet

Sykepleie - har nettopp begynt på 1 året, deltid

Skrevet
jeg begynner på fjerde året på allmennlærer, skal ta samfunnsfag.

Samme her :)

Skrevet

3.året på økonomistudiet nå. Blir godt å bli ferdig.. Gruer meg smått til bacheloroppgaven men.. :sjenert:

Skrevet

Neste uke begynner jeg på 2.året på førskolelærerlinja, høyskolen i østfold.

har tidligere studert kunsthistorie på blindern og gått på folkehøyskole..

Skrevet
Går andre året på PPU-deltid. Er altså snart ferdig med min 5 årige universitetsutdannelse.

Jeg skal begynne på ppu-heltid om under en uke. -Og nå holder jeg på å grue meg i hjel til praksisen... Fått skikkelig tvileren om jeg vil duge til et så viktig arbeid. :overrasket:

Skrevet
Neste uke begynner jeg på 2.året på førskolelærerlinja, høyskolen i østfold.

har tidligere studert kunsthistorie på blindern og gått på folkehøyskole..

Skal begynne på første året jeg.

Går du linje eller bredde studie?

Skrevet
Skal begynne på første året jeg.

Går du linje eller bredde studie?

Jeg går linje! Det går ut på at du tar alt det obligatoriske (som både er på bredde og linje) de to første årene, og siste året har du 60 studiepoeng til å fordype deg i kun et fag! Bredde er den "gamle" førskolelærerlinja på remmen (halden). Gleder du deg til å begynne? Er du spent? :)

(Ikveld kom jeg hjem fra faddercruise/seminar på danskebåten... er rimelig sliten - null søvn siden igår 11.30..)

Skrevet
Jeg går linje! Det går ut på at du tar alt det obligatoriske (som både er på bredde og linje) de to første årene, og siste året har du 60 studiepoeng til å fordype deg i kun et fag! Bredde er den "gamle" førskolelærerlinja på remmen (halden). Gleder du deg til å begynne? Er du spent? :)

(Ikveld kom jeg hjem fra faddercruise/seminar på danskebåten... er rimelig sliten - null søvn siden igår 11.30..)

Jeg gleder gruer meg.

Kjenner jo ingen. Så er jeg usikker på hvor skolen ligger så jeg er litt nervøs. Kunne ikke finne det på michelin heller. Fant bare høgskolen i særp.

Skrevet
Jeg gleder gruer meg.

Kjenner jo ingen. Så er jeg usikker på hvor skolen ligger så jeg er litt nervøs. Kunne ikke finne det på michelin heller. Fant bare høgskolen i særp.

jeg sender deg en pm/mld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...