Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen her om har gått på Den Franske Kosmetologskolen??Tenker å studere der etter jul og har blitt inkallt til intervju neste uke. Lurer derfor på om noen her har gått der, skal gå der.....?Hvordan er intervjuet, hva spør de om? :forvirret: Man betaler seg jo inn på skolen, så kan da ikke være veldig vanskelig å fåplass skulle man tro....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Prinsessa_*
Skrevet

Jeg gikk på Hudpleieakademiet og var kjempe førnøyd! Har hørt at den franske til tider kan bli useriøs, men det er jo et valg du må ta selv. Dra på intervju og se hva du synes etter det... Men det er veldig vanskelig og få jobb som Hudpleier,emd mindre du starter for deg selv... Og hvis du skal starte for deg selv, så si fra - da slenger jeg meg på!! ;)

Skrevet
Jeg gikk på Hudpleieakademiet og var kjempe førnøyd! Har hørt at den franske til tider kan bli useriøs, men det er jo et valg du må ta selv. Dra på intervju og se hva du synes etter det... Men det er veldig vanskelig og få jobb som Hudpleier,emd mindre du starter for deg selv... Og hvis du skal starte for deg selv, så si fra - da slenger jeg meg på!! ;)

Kan tenke meg det er hardt å få jobb, ikke akkurat så masse på velge mellom. Jobber du som det nå? Er det et variert yrke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...