Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke åssen jeg skal forklare dette, for har aldri klart det før. Men om det er noen som har det lignende kanskje dere skjønner..

Har i allefall hatt det sånn i mange år. Husker en gang jeg fikk da og da var jeg liten. Hadde ikke begynt på skolen en gang..

Det er en spesiell som kan komme når som helst egentlig. Det er ikke noe jeg har lagt merke til som kan fremkalle den..

Er en slags indre følelse.. Er litt ubehagelig, men ikke fysisk liksom.

Som om hele følelsen inni meg forandrer seg.

Er ikke lik noen annen følelse heller..

har tenkt på om det kanskje kan være en form for angst, men den varer jo i bare ca. 10 min og er jo bra ellers..

Og den kommer som sagt når som helst. en gang når jeg f.eks sto å snakka med mormor. Vanlig samtale bare..

Noen som har en idè?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Som en slags dårlig magefølelse som brer seg utover i kroppen? Litt som sommefugler i magen, bare at det er en dårlig følelse? Jeg har det selv innemellom, og jeg har litt angst, ja. Kan det være det?

Endret av Kitten
Skrevet

Ja, det kan faktisk være det..

Er jo veldig vanskelig å forklare en "ukjent" følelse, men det kan passe med hvordan du beskriver.

Takk for at du svarte :)

Skrevet

Jeg har også hatt den følelsen i åresvis, uten å klare å sette ord på hva det har vært.. Det er jo stor forskjell på hvilken grad man kan ha det i, litt er ganske vanlig vil jeg tro. jeg askjønte ikke hva det var før jeg ble kjent med en venninne som hadde angst, og jeg satte meg ordentlig inn i hva det var. Kan kanskje hjelpe å søke litt på emnet og se om du kjenner deg igjen?

Skrevet

Ja jeg har hatt sånne følelser innimellom!

Jeg innbiller meg at det er en form for angst. Så når det kommer så sier jeg til meg selv at det er ingenting å være redd for her og så går det veldig fort over. jeg kunne ha det ofte om morgenen før skole/jobb i perioder selv om jeg ikke haded noe å grue meg for. Hvis jeg drakk et glass vann forsvant det....

Men jeg tror ikke jeg lider spesielt av angst likevel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...