mee mee Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 jeg er en av de som går opp og ned i vekt. men det varierer stor sett bare med et kilo eller to. men jeg merker det ikke på kroppen, kun puppene! litt irriterende, for en dag er bhen for stor,e n annen dag er bhen for liten.. hva gjøre?
Gjest Gjesta Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 hehe sånn har jeg det også... Så jeg har masse bh`er i forskjellige størrelser
Gjest gjest1 Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 Mine pupper krymper i prøverommene på H&M. Dette er røveri på høylys dag! Skurker
Gjest Pepper Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 Mine lengter bare sydover de . Slemme tyngdekraften!
Prinsesse på erten Skrevet 18. august 2006 #6 Skrevet 18. august 2006 Mine pupper krymper i prøverommene på H&M. Dette er røveri på høylys dag! Skurker ← Å, interessant. Jeg synes alt blir STØRRE på meg i prøverommene på H&M... Liker meg på Mango. Der har de juksespeil 1
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #7 Skrevet 18. august 2006 Mine pupper blir større rett før jeg skal ha mensen. Merker det godt.
Gjest gjest1 Skrevet 18. august 2006 #8 Skrevet 18. august 2006 Jeg tror det er fordi jeg er omringet av lys og mister skyggen under. Den får de til å se penere ut, men på H&M ser de bare ut som gakkgakker
Gjest Ida Skrevet 22. juli 2010 #9 Skrevet 22. juli 2010 Jeg har det samme problemet , og jeg sliter med å få de til å bli som de var igjen.. i begynnelsen av mai ble jeg overkjørt av en bil.. ( det går bedre med meg nå) men det er veldig iriterende at puppene krymper , hvordan kan man få de til å " vokse " igjen ? noen forslag ?
Gjest angelica Skrevet 11. januar 2011 #10 Skrevet 11. januar 2011 jeg hadde passe store pupper men de er blitt mindre nå i det siste , hva som gjør det ? det er helt sick . og jeg vil ha tilbake de passe fine puppene mine ..
Gjest puppeguri Skrevet 17. januar 2011 #11 Skrevet 17. januar 2011 jeg hadde passe store pupper men de er blitt mindre nå i det siste , hva som gjør det ? det er helt sick . og jeg vil ha tilbake de passe fine puppene mine .. Hei Er sånn som bare skjer tror jeg, puppene varierer litt i str over tid. Er selvfølgelig en sammenheng med resten av kroppen (trening,opp/ned i vekt osv) En annen greie er at det kan hende puppene dine "krymper" i hodet dit? Og jo mere du tenker på det, jo "mindre" blir dem....hva sier evt kjæreste?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #12 Skrevet 17. januar 2011 Puppene er det første stedet jeg merker det hvis jeg går opp i vekt og det siste stedet som krymper hvis jeg går ned i vekt. Det irriterer meg at hvis jeg har slanka meg og har krympa rund livet, så tar det tid før puppene minker og jeg kan få på meg overdeler i mindre klesstørrelser. Har slanka meg 20 kg, og da har heldigvis puppene også krympa. Prøverommet på H&M kan jeg bare glemme hvis jeg skal kjøpe bh. Det får puppene til å se ut som to svære melsekker som er umulige å få plass til. H&M har små størrelser på bh-ene, og elendig utvalg av størrelser. Finner knapt en D-cup der, og noe større kan jeg bare drømme om. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå