Gå til innhold

puppene mine krymper!

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg er en av de som går opp og ned i vekt. men det varierer stor sett bare med et kilo eller to. men jeg merker det ikke på kroppen, kun puppene! litt irriterende, for en dag er bhen for stor,e n annen dag er bhen for liten.. hva gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe sånn har jeg det også... Så jeg har masse bh`er i forskjellige størrelser ;)

Skrevet

Mine pupper krymper i prøverommene på H&M. Dette er røveri på høylys dag! Skurker :(

Skrevet

Mine lengter bare sydover de :grine:. Slemme tyngdekraften! :frustrert:

Skrevet
Mine pupper krymper i prøverommene på H&M. Dette er røveri på høylys dag! Skurker :(

Å, interessant. Jeg synes alt blir STØRRE på meg i prøverommene på H&M... Liker meg på Mango. Der har de juksespeil :sjarmor:

• Liker 1
Skrevet

Mine pupper blir større rett før jeg skal ha mensen. Merker det godt.

Skrevet

Jeg tror det er fordi jeg er omringet av lys og mister skyggen under. Den får de til å se penere ut, men på H&M ser de bare ut som gakkgakker :(

• 3 år senere...
Skrevet

Jeg har det samme problemet , og jeg sliter med å få de til å bli som de var igjen..

i begynnelsen av mai ble jeg overkjørt av en bil.. ( det går bedre med meg nå)

men det er veldig iriterende at puppene krymper , hvordan kan man få de til å " vokse " igjen ? noen forslag ?

• 5 måneder senere...
Gjest angelica
Skrevet

jeg hadde passe store pupper men de er blitt mindre nå i det siste , hva som gjør det ? det er helt sick . og jeg vil ha tilbake de passe fine puppene mine ..

Gjest puppeguri
Skrevet

jeg hadde passe store pupper men de er blitt mindre nå i det siste , hva som gjør det ? det er helt sick . og jeg vil ha tilbake de passe fine puppene mine ..

Hei :) Er sånn som bare skjer tror jeg, puppene varierer litt i str over tid. Er selvfølgelig en sammenheng med resten av kroppen (trening,opp/ned i vekt osv)

En annen greie er at det kan hende puppene dine "krymper" i hodet dit? Og jo mere du tenker på det, jo "mindre" blir dem....hva sier evt kjæreste?

Skrevet

Puppene er det første stedet jeg merker det hvis jeg går opp i vekt og det siste stedet som krymper hvis jeg går ned i vekt. Det irriterer meg at hvis jeg har slanka meg og har krympa rund livet, så tar det tid før puppene minker og jeg kan få på meg overdeler i mindre klesstørrelser. Har slanka meg 20 kg, og da har heldigvis puppene også krympa.

Prøverommet på H&M kan jeg bare glemme hvis jeg skal kjøpe bh. Det får puppene til å se ut som to svære melsekker som er umulige å få plass til. H&M har små størrelser på bh-ene, og elendig utvalg av størrelser. Finner knapt en D-cup der, og noe større kan jeg bare drømme om.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...