Gå til innhold

hardt angstanfall

Fremhevede innlegg

Skrevet

akkurat nå går det relativt greit, men om det blir skarpt lys på øynene mine eller det kommer en høy lyd, setter angstanfallet igang igjen, eller om jeg tenker feil ting.

jeg var til psykolog i dag, på gruppeterapi, og samtalene var ganske harde og vekkende for meg.

nå sitter jeg her hjemme og er helt på tur. som sagt er jeg relativt ok nå, men jeg har hyperventliert så jeg nesten besvimte, faller nesten om når jeg ligger, hiskster istendefor å puste, alt går rundt, brystet klarer såvidt å heve seg for det er så forknytt, og magen er løs selv om jeg ikke har klart å spise noenting.

jeg skal til gruppeterapi igjen i morgen, men er helt kake. jeg er redd jeg ikke kommer meg opp av senga i morgen, men jeg MÅ.

jeg vet jeg trenger dette, men det er så grusomt å se sannheten om problemene mine i øynene. jeg ante ikke hvor forknytt jeg egentlig var.

hjelp!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Skrevet

Håper det går bedre med deg idag. Det er bra du har kommet i gang med terapi, selv om det er jævlig for deg akkurat nå, vil det sikkert være bra for deg på sikt. Det er bra at du tar tak i problemene, og ikke lar angsten ta kontroll! :klappe: Det virker som om du er en sterk person.

Føler du mest for å være alene, eller går angsten vekk når du er med venner? Pass på at du ikke mister sosialt liv selv om det kanksje ikke føles så bra nå, men sett også av tid til å være for deg selv og "kjempe" mot angsten (istedet for å flykte fra den om du forstår). Det er vanskelig å gi noen råd, jeg vet hvor håpløst det er å roe ned kroppen når man får slike anfall. Kanskje et slags "rituale" som feks en varm dusj kan roe deg ned?

Skrevet

takker for svar...

i dag slapp jeg ikke til i terapien, var andre som trengte det mer. men jeg sa etterpå at jeg fikk et kjempeanfall i går, og jeg fikk i hjemmelekse å skrive hvorfor jeg tror det anfallet kom... så må jeg vel snakke om det neste gang.

føler meg teit og svak. jeg skal jo være sterk og perfekt.

jeg hater dette :sur:

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...