Gå til innhold

hos tannlegen

Fremhevede innlegg

Skrevet

når du er hos tannlegen, hva ser du på da? lukker du øynene hele tiden? stirrer du rett opp i taket og unngår tannlegens blikk? ser du tannlegen inn i øynene i blandt? jeg veksler mellom å lukke øynene og unngå tannlegens blikk. tror nok tannlegen syns det er veldig irriterende med de som glor ham rett inn i øynene mens han prøver å konsentrere seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ler: Jeg har også tenkt at det må være ekkelt for ham om jeg ligger og stirrer han rett opp i fjeset! Jeg lukker som regel øynene mens tannlegen holder på. Syns det hjelper meg til å slappe av bedre også.
Skrevet

Jeg lukker definitivt øynene.

Har tannlegskrekk så har gjerne med meg en mp3-spiller. Det hjelper godt

Skrevet

Jeg ser framover på føttene mine. Ser aldri tannlegen i øynene mens jeg ligger i stolen, da måtte jeg i såfall ha vridd nakken såpass at jeg hadde sett bakover. Om tannlegen sitter foran/på siden av meg og holder på, unngår jeg blikket hans.(redd for hva jeg kan komme til å se kanskje....)

Skrevet

Enten kniper jeg øya sammen mens tårene triller som bare det, eller så stirrer jeg opp i taket med ett vettskremt blikk.....(fortsatt med tårene trillende....) Har veldig tannlegeskrekk :(

Skrevet

Jeg griner eller har øynene igjen. Redd tannlegen.

Skrevet
Enten kniper jeg øya sammen mens tårene triller som bare det, eller så stirrer jeg opp i taket med ett vettskremt blikk.....(fortsatt med tårene trillende....) Har veldig tannlegeskrekk :(

Det var akkuratt det jeg og skulle skrive!!

Tannlegen min er en kjempe hyggelig fyr, og har heldigvis full forståelse for min skrekk, så han tar det veldig rolig med flere pauser!

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Jeg ser på lyset, litt i taket og på dataskjermen tannlegen min har. Av og til ser jeg også tannlegen i øynene, men det er kun når hun prater til meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...