Gjest Gjest Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 For ca 2 mnd siden jeg tok piercing i navlen. Tok den ut her om dagen og renset med pyricept. Det kom litt blod og væske ut av hullet, så jeg bestemte meg for å sove uten piercing om natta for å "lufte" hullet/såret. I dag når jeg våkna så hadde det lagt seg ei hinne av skorpe utenpå hullene, så nå får jeg ikke piercinga inn igjen Er helt "hard" rund navlen også. Hva gjør jeg nå? Er hullet grodd igjen, eller skal jeg presse smykket inn igjen?
Gjest Tibz Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Vet du at det kan ta opp til 6 mnd før navle-pircing gror? Hvis du presser smykket gjennom så sørg for å ha sterilisert smykket- nå må du dessverre begynne helt på nytt med gro-tiden.......
La Luna Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Du skal aldri ta ut en piercing som væsker/verker. Da kan verket "kapsle" seg inne. Du skal heller ikke ta ut smykket eller vri og vende på den før den er helt grodd. Gå tilbake til piercingstudioet og spør hva du skal gjøre, de hjelper deg.
Gjest gjest1 Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 Det må være godt over ti år siden jeg tok den i navlen, og det er ikke snakk om å sove natten over uten smykke. Har prøvd ( ikke med vilje, glemte å sette inn smykket..) og det var et svare til styr å få den gjennom morgenen etter. Det tar lang tid før navlen gror, så det gjelder å smøre seg med tålmodighet. Tror det kan være lurt å ta en tur tilbake til studioet og få hjelp der....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå