Gå til innhold

Er det noen kjendiser her?

Fremhevede innlegg

Gjest LilSweetie
Skrevet (endret)

slettet

Endret av LilSweetie
Videoannonse
Annonse
Gjest LilSweetie
Skrevet (endret)

slettet

Endret av LilSweetie
Skrevet

Jeg synes bare det er interessant å se på hvilket grunnlag du kan si det, med tanke på at flere av dem er mine venner/bekjente. For å si det sånn; det er ikke de på Stortinget jeg har dårligst inntrykk av innad i politikken når det gjelder å "pule rundt".(..) Ikke at jeg vil gå nærmere inn på det.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest LilSweetie
Skrevet (endret)

slettet

Endret av LilSweetie
Skrevet

Tja, da har vi nok ulike oppfatninger. Eller, på en måte er jeg enig, men jeg er ikke det allikvel. For jeg tviler ikke på at alkoholforbruket er høyt, det er da ikke noen overraskelse. Nordmenn har aldri vært flinke til å modere seg når det gjelder drikking. Og jeg har selv sett hvor hardt det kan gå for seg. Men allikevel ville jeg ikke sagt det du sier om dem, ihvertfall ikke på den måten. Men det er bare meg.(..)

Skrevet
Jeg synes bare det er interessant å se på hvilket grunnlag du kan si det, med tanke på at flere av dem er mine venner/bekjente. For å si det sånn; det er ikke de på Stortinget jeg har dårligst inntrykk av innad i politikken når det gjelder å "pule rundt".(..) Ikke at jeg vil gå nærmere inn på det.

:ler: Så enig, så enig :)

LilSweetie: Er sikkert storingsrep. med familie som har seg rundt omkring, det skal jeg ikke hardnakket påstå at det ikke er. Men jeg vet ikke om noen ihvertfall. Men at noen har svin på skogen skal jeg ikke utelukke

Skrevet

Jeg er med i en russisk/amerikansk actionfilm som er under produksjon i disse dager. Min rolle er ganske enkel, jeg er i bilen bak badguysene.

Skrevet
Jeg er med i en russisk/amerikansk actionfilm som er under produksjon i disse dager. Min rolle er ganske enkel, jeg er i bilen bak badguysene.

Men så er jo du broren til Marit også, da.

Skrevet (endret)

.

Endret av TheHairyToothfairy
Borte!
Skrevet

Jeg har nesten klint med en fotballkjendis for 20 år siden. Dvs jeg satt i samme sofa da han klinte med en annen... :tristbla:

Men jeg jobber med mange kjendiser, hver dag! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...