Gå til innhold

Er det noen kjendiser her?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tutta_*
Skrevet

Lurer litt på om det er noen kjendiser her jeg.. Da mener jeg alt fra reality deltagere, fotballspillere, tv-folk, kongelige osv. Halloooo Mette Marit!!

Ikke at jeg er så interessert i Se og Hør folk altså.. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

For de står sikkert frem, og om de nå gjør det så tror vi sikkert på de! :forvirret:

:ironi:

Endret av Skya
Skrevet

Jeg er ganske kjent..

Hva vil du meg?

:ler:

Gjest Gjest_Tutta_*
Skrevet
For de står sikkert frem, og om de nå gjør det så tror vi sikkert på de!  :forvirret:

:ironi:

Okay, ser den.. Hehe.. Men det er nok helt sikkert noen her..

Skrevet
Okay, ser den.. Hehe.. Men det er nok helt sikkert noen her..

Det er det nok, og det er ikke første gang dette temaet taes opp, og diskuteres og spekuleres i.

Gjest Gjest_Tutta_*
Skrevet

Åja, har ikke sett de jeg. Beklager..

Gjest seroxata
Skrevet

jeg har vært med i bonderomantikk!

Skrevet
jeg har vært med i bonderomantikk!

Hah, jeg har opptil flere ganger hatt sex med en Stortingsrepresentant. Riktignok lenge før hun havnet på Stortinget, men det er underordnet (som forsåvidt jeg også var sammen med henne).

Skrevet

Jeg er ikke kjent! Men det er sikkert noen kjente som har tid til å sitte på Kg også...

Gjest Jebediah
Skrevet (endret)

. . . .

Endret av Count Dracula
Skrevet (endret)

Jeg har vært på forsiden av Dagens Næringsliv en gang, også har jeg vært både på Midt i Smørøyet (du kunne se hele ansiktet mitt også!), statist i filmen Amatørene (her kan du se hestehalen min hvis du setter på pause og myser skikkelig) oooog på Østlandssendingen på TV, hvor jeg faktisk ble intervjuet. Hah. Drit og dra alle B-kjendiser, jeg er KGs virkelige glamourinnslag.

Endret av Virvel
Skrevet

Jeg har vært statist i Hotel Cæsar én gang, så jeg er vel å anse som superkjendis! :sjarmor:

Skrevet (endret)

Nei, vil ikke kalle meg kjendis. Har dog vært på tv (NRK1, TV2 og TVNorge), radio (P4) og i avisen (VG, lokalavisa og Dagsavisen).

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Skrevet
jeg er en passelig kjent glam modell.

Hah! Er det du som altid blir så sint når jeg sier at glamjenter er dritt? :ler:

Skrevet

Jeg ble sitert i lokalavisen i våres... :sjenert: Også er jeg på lokaltv en gang i måneden. Men ikkeno kjendistilværelse, gitt. Kjenner noen småkjendiser da, men jeg blir det nok aldri :sur::ler:

Gjest seroxata
Skrevet
Hah, jeg har opptil flere ganger hatt sex med en Stortingsrepresentant. Riktignok lenge før hun havnet på Stortinget, men det er underordnet (som forsåvidt jeg også var sammen med henne).

pøh! prøver du på å gå over meg elelr?!?!?! for nemlig, jeg har knulla rocco!!!!

nemlig! nemlit

og så!

jeg sier bare:

Jeg har vært i fevennen et par ganger som gother og assa ;D og det er faktisk sant ;D jeg ble tilogmed gjenkjent, HAAAHAAA! " øu der er jo ho som var i feeeevennneeeen"

slå den motherfucker ;D

men det er noen år siden da, så jeg er muligens glemt PRÆÆÆGÆÆGÆÆHHÆHÆ

Skrevet

Samme her, men bare en gang og vi datet bare noen uker. Også var det et hankjønn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...