Susannah Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 (endret) Har kjopt en skritteller i bursdagsgave til samboeren min som jogger en del. Han onsker aa vite hvor mange kilometer han jogger osv. Er de noe gode? Kjopte den dyreste de hadde i butikken av angst for aa kjope noe billig dritt, haaper den lever opp til sitt rykte... Endret 16. august 2006 av Susannah
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Jeg har Silva Pedometer Plus, funker som fy.
Gjest Bellatrix Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Jeg er fornøyd med min Orom Walking Style.
Shoegal Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Hvor har dere kjøpt dem, og hva er prisen?
Belit Skrevet 20. august 2006 #8 Skrevet 20. august 2006 Jeg kjøpte en på Klasern til ca 120 kr. Den funker bra og har overfallsalarm Men her om dagen testet jeg kaloritelleren. Den målte 2000 brukte kalorier på én times rask gange, noe som kanskje ville stemt hvis det dreide seg om en stor mann som løp med 35kg oppakning i kupert terreng. Denne funksjonen er altså smigrende, men neppe særlig realistisk...
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #9 Skrevet 21. august 2006 Ja, jeg vil si at de fungerer veldig bra. Den må stilles inn etter hver persons skrittlengde, for å vise nøyaktig kva man har gått. Les bruksanvisningen og mål opp.
SunAndMoon Skrevet 21. august 2006 #10 Skrevet 21. august 2006 Jeg har Silva Pedometer Plus, funker som fy. ← Jeg kjøpte også denne skrittelleren på forsommeren...men stemmer det at man på skrive inn vekt osv hver gang man skal bruke den? tar jeg den av meg, så forsvinner jo all informasjonen med en gang - men antall skritt osv står igjen. Bare lurer på om det skal være slik eller ikke. Kjøpte den forresten på clas ohlson til 249,- eller noe. Fikk høre av en venninne at overfallsalarmen har en tendens til å gå ofte på den billigste til 120,- som en av de andre her har kjøpt.. Men kaloritelleren stemmer vel ikke noe særlig uansett hvilken skritteller det er? Kommer jo også an på høyden og kroppsform, ikke bare vekt og antall skritt..
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2006 #11 Skrevet 21. august 2006 Jeg kjøpte også denne skrittelleren på forsommeren...men stemmer det at man på skrive inn vekt osv hver gang man skal bruke den? tar jeg den av meg, så forsvinner jo all informasjonen med en gang - men antall skritt osv står igjen. Bare lurer på om det skal være slik eller ikke. Kjøpte den forresten på clas ohlson til 249,- eller noe. Fikk høre av en venninne at overfallsalarmen har en tendens til å gå ofte på den billigste til 120,- som en av de andre her har kjøpt.. Men kaloritelleren stemmer vel ikke noe særlig uansett hvilken skritteller det er? Kommer jo også an på høyden og kroppsform, ikke bare vekt og antall skritt.. ← Hm, det hørtes rart ut. Målene jeg har lagt inn på vekt og skrittlengde forblir de samme selv om jeg tar den av, også når jeg nullstiller skrittene. Det høres ut som det er noe rart med din. Kaloritelleren tror jeg man må ta med en klype salt, ja.
wind-up bird Skrevet 21. august 2006 #12 Skrevet 21. august 2006 (endret) Litt på siden, men et alternativ til skritteller er det jo.. Kjæresten min har polarklokke (pulsklokke) med tilhørende sensor som skal festes på skoen, den er ganske så nøyaktig. Minuset er jo at polarklokker er dyre.. (for mer info: www.pulsklokke.no). Jeg har selv en enklere polarklokke med bare pulssensor, det er et fint hjelpemiddel i treningen syns jeg.. edit: fikset litt på teksten Endret 21. august 2006 av wind-up bird
SunAndMoon Skrevet 22. august 2006 #13 Skrevet 22. august 2006 (endret) Hm, det hørtes rart ut. Målene jeg har lagt inn på vekt og skrittlengde forblir de samme selv om jeg tar den av, også når jeg nullstiller skrittene. Det høres ut som det er noe rart med din. Kaloritelleren tror jeg man må ta med en klype salt, ja. ← takk for hjelpen skal ta en ny titt på skrittelleren når jeg får tid Endret 22. august 2006 av SunAndMoon
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2006 #14 Skrevet 24. august 2006 Min skritteller fungerer kun til gange, ikke jogging. Blir en annen type støt i telleren.. Bare så du vet!
Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2006 #15 Skrevet 24. august 2006 Min skritteller fungerer kun til gange, ikke jogging. Blir en annen type støt i telleren.. Bare så du vet! ← Hvilken har du? Min fungerer fint til jogging også.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2006 #16 Skrevet 25. august 2006 Hm.. Husker ikke hva den heter, har den ikke her. Men den finnes i rød og blå ihvertfall;) Ikke noe dyre greier!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå