Gå til innhold

Sol, varme og bading i januar.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

For å bryte med den lange, mörke vinteren så har min mann og jeg lyst til å reise til et varmere sted i januar. Er det noen som har et forslag? Vi vil gjerne sole oss og bade, spise god mat og drikke god vin.

Er det noen som har forslag til hvor vi kan reise uten å ruinere oss?

Takker på forhånd!

Endret av zala
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva som ruinerer dere, men skal du ha det godt og varmt på den tiden bør dere dra syd for ekvator.

Kanariøyene har sol, men særlig varm er den ikke på den årstiden.

Skrevet

Hei

Thailand er bra i januar sies det :)

Skrevet

Bare se på kartet og reis et sted sør for ekvator. Jo lengre sør, jo varmere og mer stabilt vær.

Sør Afrika har god vin, god mat, sol og strand.

Australia, Argentina og Brasil det samme.

Thailand har god mat og nydelige strender, men det er heller dårlig med god vin. Det gjelder vel egentlig for hele Asia.

Skrevet

det billigste alternativet er nok gran canaria. selv om det ikke er så veldig varmt! feks i sør amerika, asia og australia er det høysesong så det vil være ganske dyrt. men er du heldig, finner du hopp på tur til thailand for mellom 5 - 10 000

Skrevet

Gran canaria er faktisk ikke så aller værst midtvinters. Var der i jula for etpar år siden, og da var det absolutt strandvær! 19-20 grader i vannet. Kveldstid blir det kjøligere, men det går fint an å rusle rundt i t-skjorte og lett bukse :)

.. eller hva med Marocco? Var der i januar i år. Strandvær der også, vanntemperaturen innbyr ikke til annet korte bad i januar;) Masse spennende å oppleve også.

Eller Egypt??

Skrevet

Jeg anbefaler også Thailand.

Kanskje litt dyrer å reise dit enn til f.eks Gran Canaria. Men det er mye billigere og leve der, så derfor sparer man faktisk en del i løpet av 1-2 uker på mat og shopping.

:)

Skrevet

Anbefaler Brasil, her har du det meste. Koster fra 5500,- men så er det utrolig billig å leve. Nydelig mat og drikke. :klappe:

• 2 uker senere...
Skrevet

Tusen takk for mange fine svar. Nå har jeg litt å lete på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...