Gjest Tweetypie Skrevet 16. august 2006 #21 Skrevet 16. august 2006 Prater med moren min hver dag. Hun er alvorlig syk så jeg vil gjerne prate så mye som mulig med henne. Er nede en 3-4 ganger i uka og vi prater om alt egentlig. Alt og ingenting. Har alltid kunnet være 100% åpen med henne og hun er så flink til å gi støtte når jeg har trengt det.
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #22 Skrevet 16. august 2006 Prater ofte med mammaen min jeg også. Om det ikke er hver dag, så har vi enten sms eller msn kontakt. Ikke tvil om at vi har et mor/ datter forhold. Men etter at jeg ble voksen har det utviklet seg til et godt vennskap. Vi prater ikke lenge om gangen, hvis det ikke er noe helt spesielt. Ettersom jeg har vært inne i en hektisk bygge periode har jeg ofte brukt henne som en slags "rådgiver" på maling, farger, gardiner osv. Er langt fra krise hvis det går en uke uten å prate med henne altså.
Gjest Dingo Skrevet 16. august 2006 #23 Skrevet 16. august 2006 (endret) Jeg snakker med min mor hver dag, ja. Om barna mine stort sett Dette fordi jeg har lyst å dele opplevelsene mine med noen, og kan ikke mase " høl i hue" på venninnene mine om slike småting. Regner med at de blir rimelig leie om jeg skulle snakke om mine barn hele tiden. Ellers snakker vi om min/ hennes omgangsvenner og andre ting vi har gjort, alt fra en reise til å ha vasket klær Forresten så er hun den eneste som hjelper oss med barnepass så det er naturlig å ha mye kontakt med henne Endret 16. august 2006 av Dingo
Gjest mela Skrevet 16. august 2006 #24 Skrevet 16. august 2006 Jeg prater med mamma nesten hver dag, men det er som oftest korte samtaler. Ikke mer enn 1-2 minutter eller kanskje et par meldinger. Jeg prater ikke om ting som dating og sex med henne, det ville bare vært rart. Blir mer snakk om hvordan en har det, hvis jeg lurer på noe eller spør om vi skal finne på noe osv. Jeg hadde et utrolig dårlig forhold med foreldrene mine da jeg var yngre og hadde en del problemer som jeg skyldte på de. Nå som jeg har fått løst mesteparten av de og gitt slipp på sinnet ser jeg at de hele tiden bare ønsket mitt beste. Så nå setter jeg veldig pris på alt de har gjort for meg og vil gjøre det beste ut av det gode forholdet vårt mens de fortsatt lever.
nat26 Skrevet 16. august 2006 #25 Skrevet 16. august 2006 Min mor er også mamma, ikke venninne. Er ikke alt jeg deler med henne, og det vet hun. vi snakker om ting som har skjedd, familie, venner osv. Planlegger ting og sånn Og jeg snakker daglig med henne ← Samme her
Gjest gjest1 Skrevet 16. august 2006 #26 Skrevet 16. august 2006 Jeg også prater ganke ofte med moren min, hun er ikke venninne av den grunn. Hun er fortsatt mamma. Vi snakker ikke om alt da, mest sånn hva har barnebarna gjort siden sist og slike hverdagslige ting. Men det blir ganske ofte ja, jeg har ei flott mamma som jeg liker å snakke med
Kykkelikokos Skrevet 17. august 2006 #27 Skrevet 17. august 2006 En bekjent av meg sa en gang: Jeg har lært, at de eneste man kan stole på er meg selv, og mamma. Synes ikke folk skal se ned på de som har en venninne-mamma (men likefullt en mamma). Det er godt å vite at man alltid har en man kan stole på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå