Gjest Hjelp meg! Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Dere... Var på do nå og jeg blødde ganske mye da jeg slapp en fjert. Beklager detaljene, men vet ikke hvem jeg skal spørre... Har vært plaget med hemorroider i siste halvdel av svangerskapet og det er nok i forbindelse med dette. Har lest pakningsvedlegget til det preparatet jeg bruker, men ingenting står om hva som bør gjøres ved blødning. Kan noen her hjelpe meg? Please? Er ganske forvilet nå....
Gjest Kitten Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Det er vanlig å blø litt når man har hemorider, men det høres ut som du blør litt mye... jeg ville ringt legen min!
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 Noen uker etter siste fødsel blødde jeg også ganske mye fra stumpen. Har i flere år vært noe plaget av hemorider innimellom med smerter og småblødninger ved avføring som jeg kunne se på dopapiret når jeg tørket meg. Men etter den siste fødselen satt jeg på do en kveld og det dryppet blod ned i toalettet og blodet kom fra stumpen. Jeg hadde ikke engang hatt avføring da. Jeg ble engstelig og oppsøkte legen neste dag. Det viste seg å være en rift/sprekk, helt ufarlig, og ble behandlet med Sheriproct. Legen mente at det skyltes at jeg hadde hatt hard mage en stund og dermed presset på tarmen blitt så stort at det ble en sprekk i tarmen som startet og blø selv utenom avføring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå